søndag 8. november 2009

Søndag - Jeg har ikke så mye fornuftig å si.

Hei!

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal skrive nå. Det har ikke skjedd noe å skryte av, og jeg føler bare for å skrive litt.

Jeg har i grunn en smule dårlig samvittighet for at jeg ikke ga et mer fyldig Tysklandsreferat, særlig med tanke på det nesten åtte siders referatet jeg skrev sist. Det er nesten en skam.

Den siste uka har det ikke skjedd så mye. Jeg har hatt en god del å gjøre. Poenget er at alle lærerne skal plage oss nå like før tentamen. så skal de ha en liten pause, også skal de til å rette for fullt. Sånn er det tydeligvis. Jeg (og sikkert mange andre også), kjenner at det nærmer seg juleferie. Ja, jeg vet at det er en stund til, men det går framover. Det kommer til å skje om ikke så lenge. Jeg fatter ikke hvordan det har gått for seg. Det følles som om vi nettopp begynte i tredje. Herregud! Den tida.

Jeg har hatt noen koselig kvelder på nettet med folka fra forumet. Herlige saker. Jeg digger alle de skjønne menneskene. gleder meg utrolig masse til vi skal møtes igjen! Det burde ikke bli lenge til, i alle fall ikke hvis det blir noe treff i februar slik det er snakk om.

Framover:
I morgen blir det nok en vanlig skoledag. På kvelden skal jeg ENDELIG se ”Jenta som lekte med ilden”. Det har det vært snakk om lenge, men det har vi ikke fått til.

På tirsdag hadde jeg planlagt å gå på russekro, men tror ikke jeg kan. Det skjer så sinnssykt mye. vi har to framføringer, en onsdag og en torsdag. Vi har også muligens en prøve på torsdag. Det blir heldigvis flere russekroer å glede seg til.

På onsdag skal jeg reise fra skolen litt tidlig for å ta bussen inn til Oslo og delta på Braille-jubileet. Jeg har gleda meg noe sinnssykt til det i lang tid. Jeg fikk litt dårlig samvittighet da vår kjære historielærer meddelte oss at vi ikke burde være borte denne uka, men det får ikke hjelpe. Neste gang et hundreår siden Braille ble født er over, er jeg nok ikke i live lenger. en historietime må man kunne ofre. Jeg må bare ta meg inn igjen, og det satser jeg på at jeg fikser.

På fredag etter skolen er det bare å skynde seg hjem, hente den ferdigpakkede kofferten og komme seg av sted til Gardermoen. vi skal nemlig til Haraldsheim og ha høstkurs. Det blir utrolig koselig å se alle de skjønne menneskene igjen. Jeg angrer virkelig ikke på at jeg meldte meg på. Det kan faktisk hende jeg gjør det når jeg er hjemme på søndag og kjenner hvor trøtt jeg faktisk kan bli, men det får så være.

Jeg burde egentlig ta meg litt av leksene og litt sånn forskjellig, men jeg orker ikke. Føler ikke for å bruke så masse energi på det akkurat nå. Men det blir nok til at jeg slutter å skrive snart. Jeg er nødt til å renskrive russereferatet fra sist møte. Man skal nyte den siste kvelden før man må sette i gang og slåss med ei ny uke.

Dere får nyte det siste av kvelden, folkens! Vi snakkes mer siden!

Ingen kommentarer: