lørdag 27. februar 2010

Lørdag - Usaklig innlegg.

Hei!

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive om. Det er virkelig ikke så mye å skrive om heller. Denne gangen skriver jeg vel mest av plikt.

Uka før vinterferien ble ikke brukt på så mye annet enn lekser. Vi hadde virkelig en del å gjøre for tre uker siden. Det vil altså si at jeg tok det helt med knusende ro den siste uka. Jeg orka praktisk talt ikke å gjøre noe som helst.

I ferien har jeg i alle fall ikke gjort noe som helst! Ja, jeg hadde store planer om å gjøre lekser, både tysk og engelsk. Men det ble det så absolutt ingenting av. Tror jeg må gjøre litt i helga. Jeg har tyskprøve tirsdag og framføring neste tirsdag. Engelskframføringa er ikke bestemt, men det er greit å være ferdig.

Mesteparten av ferien har jeg faktisk brukt på å sove, spise litt mye snop, haha, trene og å se på Hotel Cæsar på Sumo. Ærlig talt. Snakk om å ha et stort problem. Men jeg må bare få lov til å si at jeg ikke angrer. Jeg har hatt en storartet ferie likevel.

Jeg tror ikke jeg orker å skrive noe mer. Blir så sliten av ingenting. Det er vel sånn det er å ha ferie.

Vi snakkes
Hei og hopp!

Ingen kommentarer: