mandag 17. mai 2010

Mandag - En epoke i livet mitt er over.

Hei!

Nå er det mandag og 17.mai. Det er en meget spesiell dag. Men den er allikevel forskjellig fra år til år.

Noe av det som kjennetegner årets 17.mai, er at russetida er over. Det er skikkelig merkelig. I går hadde vi avslutning, russedåp. Det var utrolig gøy. Vi ble døpt utpå kvelden, og ellers hadde vi bare sosial aktivitet og en del drikking. Jeg ble døpt ”tyskgeniet”. Haha, nerdalarm! Men jeg skal ikke nekte for at jeg er litt stolt av det. Dette er faktisk noe jeg er dreven på, og etter de flestes mening, bør jeg være stolt av det. Da får jeg vel være det da.

I dag har vi ikke gjort så veldig mye. Vi har egentlig bare prata, gått i tog og prata enda mer. Det har i grunn vært en rimelig rolig dag, hvis man ikke regner med overfall av en haug småunger som maser om ”Russekort!”. Koselig har det uansett vært!

I det siste har det ikke skjedd så mye som er verd å nevne, bortsett fra det faktum at eksamen nærmer seg. Jeg skal opp i norsk hovedmål nå fredag, og rettslære 4.juni. Jeg skal ikke akkurat skrike hurra, men jeg er ikke misfornøyd heller. Det kunne vært så mye verre! Jeg tror dette skal gå rimelig bra.

Jeg vet ikke helt hva som skjer for tiden, eller hva jeg vil skal skje. Hodet mitt bare surrer. Jeg klarer ikke å konsentrere meg om noe som helst. Jeg burde perfeksjonere tyskoppgaven min som skal leveres i morgen. Perfeksjonere betyr at jeg ikke akter å la mange feil passere mitt falkeblikk. Her skal det beste komme fram!

Jeg kunne sikkert skrevet så mye mer, særlig om det som har skjedd i det siste, med russeting og sånn, men jeg orker bare ikke. Får heller fortelle til dem som har lyst til å høre. Jeg tror jeg skal nyte de siste timene i russedress. Den skal nemlig av om noen få timer, og den skal aldri mer tas på. Det høres helt sprøtt ut.

Da snakkes vi! Håper dere fikk en fin 17.mai!

Ingen kommentarer: