mandag 24. mai 2010

Mandag - Jeg vet ikke.

Hei!

Dette innlegget kommer til å bli fylt med tomprat. Jeg har i grunnen ikke så veldig mye fornuftig å skrive om. Jeg må innrømme at jeg ikke vet hvorfor jeg skriver.

Nå sitter jeg foran PC-en og burde lest religion. Jeg har fått en ny sjanse til å fikse prøva på onsdag. Det håper jeg virkelig. Jeg er veldig klar for å få en god karakter til standpunkten min. Jeg er et veldig effektivt menneske for tida, og det har jeg tenkt å være fram til 9.juni. Det vil si; hvis det blir muntlig eksamen på meg. Det får vi vite 7.. Og hvis det ikke blir noe på meg, har jeg praktisk alt ferie da.

Uka som har gått har forløpt rimelig normalt. Tirsdagen var de fleste trøtte og elendige. Jeg var ikke noe unntak. Torsdag hadde jeg min (forhåpentligvis) siste historieprøve. Den fiksa jeg visst fint, så jeg kommer nok til å få en 5-er på standpunkten, takk og pris!

På fredag hadde alle i hele Norge eksamen i hovedmål. Jeg grudde meg veldig, men jeg hadde sovet lite natt til torsdag, så jeg sovna rimelig problemfritt natt til fredag. De var utrolig herlig. Jeg likte dessverre ikke noen av oppgavene, men jeg valgte den jeg likte best. Skreiv om mannsidealer og sånne ting; ting jeg virkelig ikke skjønte meg noe særlig på. Jeg følte virkelig ikke at jeg ble venn med teksten min. Det lover ikke godt. Det finner vi ut 22.juni, når dommen faller.

Helga har jeg brukt på å slappe av. Jeg har nok tatt det for rolig. Jeg burde visst lest religion, men det har jeg ikke fått meg til å gjøre. Vurderer å ta en liten time nå om ikke så lenge. Jeg er visst meget lat. Kvelden har folka tilbrakt hos Oscar (naboen) som fylte 83 i går. Det var veldig koselig med prating, kakespising og kaffedrikking. Sånne ting trengs av og til.

Nå skal jeg i hvert fall publisere dette og prøve å døyve den dårlige samvittigheten.
Vi snakkes! Nyt resten av kvelden.

Ingen kommentarer: