mandag 20. september 2010

Mandag - Mandagstrøttht og litt stress.

Dette skrev jeg på skolen i dag, men i og med at nettet absolutt måtte streike der borte, fikk jeg ikke publisert det før nå:

Hei!

Det er sannelig ikke ofte at jeg skriver blogg på skolen, men det skader da ikke at det skjer en og annen gang.

Nå har jeg hatt en dobbel med psykologi og en dobbel med sosiologi. Det holder godt på en stund spør du meg. Nå er det kun en uforpliktende time i historie igjen, før det er på tide å vende hjem og sørge for at politikk og menneskerettighetsoppgaven blir levert innen i kveld kl 20.00. Det må imidlertid skje før jeg sal på skolen igjen klokka 19.00. Da er det nemlig naturfag.

Naturfagen starta forrige mandag. Det var ikke så verst. Masse hyggelige folk og en flink lærer. Tror vi skal klare det fint.

På tirsdagen fikk jeg gjort unna en del, i tillegg til at jeg fikk en prat med Natalie. Det er alltid like fint å få prata i og med at det ikke skjer så ofte.

På torsdagen var jeg på skolen på kvelden igjen, men det var heldigvis ikke skolerelatert. Tilrettelagt fikk besøk av elevene fra Johanngeorgenstadt. Det var så utrolig koselig å se folka igjen. Vi spiste god elggryte, dansa, spiste is, og prata masse. Ja, jeg fikk praktisert masse tysk. Det er jeg veldig glad for, i og med at det ikke rekker å skje så ofte. Jeg må passe på å vedlikeholde den. Apropos tysk; snart er det DNJF-samling igjen. Bare tre uker. Gleder meg superstort!

I alle fall hadde vi det ikke så verst. Jeg ble kjent med noen nye folk også møtte jeg igjen kjente fjes. Det var for eksempel veldig koselig å se Tiffany igjen. Jeg fikk en søt bamse med rød sløyfe av henne. Ho fikk en del klær av meg. Superkoselig var det altså!

Helga ble ikke brukt på stort. Jeg så en del Cæsar-episoder. Jeg hadde også store planer om å bli ferdig med politikk og menneskerettigheter, men det ble det ingenting av. Jeg fikk i alle fall en kjempelang prat med Marita! Det var utrolig koselig! <3 Vi snakker ikke så ofte, og det burde vi i grunn gjøre noe med. Vi fikk i alle fall snakka i over seks timer, men det trengtes nok. Dessuten møtes vi jo snart på DNJF. Yess folkens! Jeg er rimelig stolt av at jeg klarte å overtale henne til å delta i år!

Nå hadde jeg tenkt å rekke å spise litt før historie, så vi får snakkes folkens!

PS! Hvis det er ufattelig mange feil her, er det fordi jeg er så kald på hendene. Det er iskaldt her inne!

Ingen kommentarer: