søndag 8. februar 2009

Morsdag og diverse andre greier.

Heisann!

Da var det oss igjen, da. Det pleier alltid å være så treigt og vanskelig å komme i gang! Men, først og fremst:
Gratulerer med morsdagen til alle mødre rundt omkring i verden. Håper dere har hatt en super dag! :D

Denne uka har vært både full av energi og full av trøtthet og slapphet. Dessverre mest av det siste. Jeg hadde en dag her da jeg var skikkelig uthvilt og følte meg tipptopp, også har jeg hatt seks andre dager der jeg har vært megasløv. Haha. Det er ikke måte på altså.

Ukedagene har egentlig vært helt greie. Det var utrolig deilig å komme tilbake og se folka igjen. Men jeg savner fortsatt folka fra kurset! Jeg har fått pakka i posten med alle sangene, kortskrifta og det vi hadde på kurset. Det var så utrolig koselig å se alt igjen!
Dere må tro det var fælt å åpne mandagen med en prøve. Tror seriøst ikke jeg har følt meg verre på flere uker. Hadde vært deilig å slappe av litt den første uka, men neida.

Så gikk uka, uten videre begivenheter. Hadde tyskprøve på fredagen. Tror i grunnen det gikk helt greit. Jeg skal ikke klage. Også blir det matteprøve på tirsdagen. Den føler jeg meg faktisk ganske trygg på. Har ikke gjort det på en stund, men føler på en måte at jeg har god kontroll på det jeg skal ha om, nemlig: Statistikk.

I går snakka jeg meg Marita og Sozan. Det var utrolig koselig, begge deler. Alltid koselig å snakke med venner.

Da var det vel ikke så altfor mye mer å si. Vi får snakkes når jeg har noe mer interessant å skrive om. Ikke det at noe av det jeg skriver faktisk er interessant.
Dere får fortsatt nyte den bitte lille biten som er igjen av helga!

Ingen kommentarer: