søndag 27. september 2009

Søndag - gjett hvem som skriver dårligst innlegg i hele verden?

Hei!

Nå er det endelig ferie, herreguuud! Jeg skjønner ikke hvor glad man kan bli over en sånn ting. Vel. Jeg sleit meg ikke akkurat ut de siste ukene, men føles som hundre år siden sommerferien.

Nå har det blitt ordna med en midlertidig PC. Den er ikke akkurat den beste, og ikke den enkleste å b å betjene. Men det er i alle fall bedre enn ingenting.

slutten av denne uka har jeg vel egentlig ikke stort å si om. Vi hadde bare en masse stressende ting og siste lekseinnspurt før ferie. Jeg fikk unna en del lekser, og det er jeg glad for. Tror alle hylte hurra da ferien meldte sin ankomst.

Vel. Jeg er meget glad for at det er ferie. Jeg skal nemlig til Trondheim og besøke min kjære Lena. Jeg drar i morgen og blir til torsdag. Da kommer det nok et lengre innlegg. Føler ikke at jeg skriver så mye spennende egentlig. Jeg burde for så vidt heller gå å legge meg i stedet for å sitte her. Men har bestemt meg for å lese litt mer. Er ikke så trøtt enda.

Men: Jeg tror vi får snakkes mer senere. Har ikke så mye å si. følte bare at et lite innlegg måtte til før jeg drar.
Hadebra! vi snakkes søte mennesker. Nyt ferie dere som har den, og gled dere dere som få den.

Ingen kommentarer: