lørdag 20. mars 2010

Lørdag - Merkelige saker.

Hei!

Nå er det lørdag, og ting funker litt merkelig. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men sover liksom bare når det passer. Eller for å si det mer presist: Jeg sover nesten ikke, og fungerer likevel normalt. Det er helt sinnssykt.

Nå er det som sagt lørdag, og jeg har tilbrakt dagen med å høre musikk, se på Cæsar, sofakos med familien og Hos Martin på TV, høre på It Girl og høre dårlig. Ja, du leste riktig. Jeg har nemlig fått tetta igjen det høyre øret. Jeg hører absolutt ingenting. HJEEELP!

Denne uka har gått rimelig fort. Vi har hatt ganske mye å gjøre, og jeg kjenner at eksamen nærmer seg. Det er litt skummelt. Jeg vet ikke helt hvor mange eksamener jeg skal ha i år. Tredje skal ha fire eksamener, men jeg tror jeg skal dele det opp slik at jeg ikke skal ha alle fire i år. Da blir det litt igjen til neste år også.

Jeg regner med at denne uka også blir rimelig hektisk. Det er bare å stå på. Jeg har store planer om å sette inn siste støt før påskeferien. Da kan vi ta oss en pause før siste innspurt fram til sommerferien.

Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal skrive om. Har ikke så mye interessant å si. Tror heller at jeg bare skal slutte her, skru av PC-en og høre litt mer lydbok. Det er en fin greie for en lørdagskveld.
Jeg beklager kjedelig innlegg, folkens. Men det skjer ikke noe som helst for tida.

Før jeg glemmer det:
Gratulerer så masse med dagen, Marita. 18 år er en stor dag. Nyt den!

Vi snakkes, folka!

Ingen kommentarer: