onsdag 31. mars 2010

Påske - (Ohne sonnenschein).

Hei!

Ja, nå er påskeferien godt i gang. Jeg må si at det allerede føles som om ferien kommer til å forsvinne før vi får sukk for oss. Men vi nyter alle dagene og timene vi får. Hurra! Det er mulig å være litt glad, sjøl om vi ikke får så mye sol denne påsken som vi fikk i fjor.

Nei, det har fortsatt ikke skjedd noe særlig. Jeg klarer ikke komme på noe som skjer eller som har skjedd. Jeg veit at det skjer ting og kommer til å skje ting hele tida, men jeg klarer aldri å komme på det når jeg skal skrive det. Dessuten kan det være av så liten betydning at det ikke er vits i å skrive det heller. Men det fins jo alltids noe å skrive om.

Et tema som jeg ikke har tatt opp, men som Natalie har tatt opp. Nemlig; It girl! Hvis noen ikke har lest om eller hørt om den serien, er det en serie om kostskoleelever i USA. De havner i alle mulige problemer til alle mulige tider. Det er en serie man kan lese for å slappe av. Man trenger ikke å holde tråden, sånn som i kriminalromaner. Den serien anbefales på det aller, aller sterkeste!

Noe som opptar tankene mine for tida, er de forestående eksamenene. Det er absolutt sikkert at det blir eksamen i år. Jeg vet ikke hvor mange det blir. Det er fire eksamener i tredje, men jeg skal ikke ha alle fire i år. Jeg gleder meg så vanvittig til å få unna dem jeg skal ha i år. Det skal bli så utrolig godt å puste ut.

Noe annet jeg også gleder meg til, er sommerferien. Det skal bli utrolig godt og ikke gjøre noe. Skjønt; jeg kommer sikkert til å bli lei ferien veldig fort også. Jeg er ikke blant dem som kan holde meg uvirksom over lengre tid. Jeg ve ikke helt hva som skjer i ferien, men jeg skal vel en tur til Bosnia i starten. I tillegg fyller Lena 20 år. Det blir vel en tur til Trondheim når ferien nærmer seg slutten. Da får vi muligens feire litt sammen, i og med at vi har bursdag samme dag.

Nå vet jeg ikke helt hva mer interessant jeg skal skrive om. Det har ikke skjedd noe i ferien, bortsett ra mye lydbøker og en del telefonprat. Jeg burde gjort en del lekser, men har ikke klart å sumle meg til det. Det skal endres på. Jeg må være ferdig med et religionsforedrag til onsdag, og da nytter det ikke å holde på med det på tirsdag.

Nå skal jeg gå og lese videre i It girl. Jeg er på bok 7. Fantastisk leseopplevelse!

Vi snakkes, folkens! Nyt resten av ferien. Det fortjener vi alle sammen.

Gratulerer med overstått, Linn. Håper du ikke ble for deppa på grunn av alderen som muligens er i ferd med å tynge deg. Du har absolutt ingenting å være redd for.

Ingen kommentarer: