fredag 16. juli 2010

Fredag - Koselig besøk og maaasse tid.

Hei!

Nå har det sannelig godt en del tid siden jeg skrev sist. Dagene går i ett, og jeg trodde ikke tida kunne gå så fort. Nå er det snart brått tiden for å reise til Bosnia.

Lena kom altså på fredag. Vi har ikke rukket å gjøre så veldig mye, eller, rettere sagt, vi har ikke hatt så mye å gjøre. Men vi har hatt det innmari koselig likevel. Takk for noen uforglemmelige dager.

Lena kom altså på fredag. Begge var i grunn veldig trøtte og følte for å sove, men det ble det ingenting av. På ettermiddagen spiste vi taco. MMMMM. Tror vi satt oppe ganske lenge sånn rundt 5 tror jeg vi la oss.

Lørdagen ble også tilbrakt på samme måte, med unntak av en tur til butikken og to fotballkamper. Vi kjøpte litt snop til kveldens begivenheter. Tyskland so Uruguay i bronsefinalen, og fikk altså bronse, i tillegg til at den ene spilleren fikk to titler. Det synes jeg er en kjempeinnsats!

Søndag var det mye soving og VM-finale. Jeg tror seriøst vi sov til to på ettermiddagen.

Mandag, tirsdag og onsdag ble tilbrakt med fullstendig relaxing. Onsdagen så vi mest på Cæsar tror jeg. Jeg tror ærlig talt ikke at det er så mange som har sett og analysert Cæsar som meg og Lena.

I går hadde vi tenkt å stå opp tidlig slik at vi fikk noen timer sammen. Vi stilte vekkerklokka til halv tolv, men det kunne vi spart oss. Vi sov like godt over begge vekkerklokkene. Skjønner ikke at det er mulig. Vi våkna rundt halv to og fikk litt tid sammen. Lena dro til Gardermoen klokka 416.00. Jeg syntes i grunn det ble velig stille her i huset da Lena forsvant. Jeg passa på å ta meg en treningsøkt for å sørge for at stillheten ble trengt opp i hjørnene. Jeg kan heldigvis trøste meg med at det er godt og vel tre uker til vi ser hverandre igjen.

I går tilbrakte jeg en del tid med Cæsar. Følte for å følge opp aktiviteten vår. I kveld skal jeg ha huset for meg sjøl se mer Cæsar, høre ”Det tapte symbol”, spise smash og sitte på face. Jeg skal også aller mest sannsynlig prate med Marita en gang i kveld.

Jeg har pakka ferdig og er klar til å dra. Vi reiser grytidlig mandag morgen. Vi må skifte fly i Wien. Det skal nok gå veldig bra. Gleder meg litt til å se folka igjen.

Da tror jeg i grunn at jeg har fått med et aller meste. Tror ikke jeg skriver mer før vi kommer fram. Vi får snakkes mer om noen dager! God helg, alle sammen!

Ingen kommentarer: