onsdag 14. oktober 2009

Onsdag - Sløvt innlegg.

Hei!

Hvorfor har jeg ikke skrevet noe i det siste) Hm. Det er nok fordi at det ikke har skjedd så veldig mye i det siste.

Jeg er, som sikkert veldig mange av dere der ute, veldig overraska over hvor fort ferien raste av gårde. skjønner ikke hvor alle dagene ble av?

Mandagen etter ferien var jeg veldig, veldig trøtt. Men det virker faktisk som om jeg holdt ut. Vi var i lagmannsretten. Det var en narkotikasak. Det var en dame fra Nederland som hadde innført kokain til Norge. Ingen prestisjefylt sak eller noe sånt. Dette er noe retten er vant til. For oss har det likevel spennende. Vi lærte en del nye ting. Vi har også fått dommen i ettertid. Hun fikk redusert straffen med noen måneder. Har allerede sittet inne omtrent halvparten, så hun er hjemme om bare noen få måneder. Hun er ikke så verst heldig, egentlig, når man tenker på det ho har gjort.

Resten av uka har egentlig gått uten altfor store begivenheter. Vi har ikke hatt så overstadig mye lekser. Det mest presserende er vel å øve på engelskforedraget mitt (som jeg for så vidt har skrevet ferdig), og en bokanalyse av ”Der ûberaus starke Willibald” som vi er ferdige med i tysken. Tror egentlig det skal gå greit.

Og framover da?
I morgen er det ansvarsgruppemøte rundt halv elleve. Gleder meg veldig, egentlig. Det er seriøst på tide. Det er over ett år siden sist.
På kvelden kommer Lena med bussen. Hurra! Vi får sees igjen etter så kort tid. Hun skal bli med på skolen; og vi får sannsynligvis en koselig helg.
Neste torsdag reiser jeg til Berlin. Litt skummelt men spennende. Skal bli gøy å bli kjent med andre folk og å gjøre noe annerledes enn det vanlige kjedlige.

Vel. Der har dere det som har skjedd og kommer til å skje. Skal skrive litt om det her når det er vel overstått. Nå høres jeg kanskje ut som jeg gruer meg til alt og er lei, men det er jeg absolutt ikke. Er bare litt spent fordi det skjer så mye.

Vi snakkes snart, da, kjære mennesker! Glad i dere!

Gratulerer så masse med dagen som var, Munnti! Håper du fikk en strålende dag. :D

Ingen kommentarer: