lørdag 14. august 2010

Lørdag - Hvordan går det, egentlig?

Hei!

Nå er det lørdag og det føles fortsatt ikke sånn. Som jeg sa tidligere; sommerferien har klart å ødelegge den helgefølelsen jeg r så glad i. Jeg gleder meg virkelig til rutinene blir innført igjen!

Da jeg kom hjem tilbrakte jeg noen rolige dager med å slappe av, høre lydbok og se på TV. Jeg prøvde rett og slett og ikke slite meg fullstendig ut. Planen var at jeg egentlig skulle dra til Lena på lørdagen, men det ble nesten praktisk umulig med tanke på sen hjemkomst og tidlig flyavgang dagen etterpå. Derfor droppa jeg bursdagsselskapet, hvor irriterende det enn var. Derfor fikk vi noen koselige dager fra mandag til torsdag.

Mandagen kom jeg seint på kvelden. Vi fikk ikke gjort så veldig mye. Men dessverre fant vi ut (like før vi skulle legge oss) at potetgull og sjokolade er veldig godt. Vi satt og spiste i en evighet før vi gikk til sengs og hørte på ”Den tredje tvilling”. Den har jeg hørt før, men det er nesten like spennende hver gang.

Rundt halv ni fant vi ut at vi skulle sove. Haha. Det er helt forferdelig. Men da ringte noen folk i familien til Lena og bestemte seg for å komme på besøk. Vi led oss gjennom 3 og en halv time med å sitte stille og å holde oss våkne. Ikke det at det ikke var hyggelig, men slitsomt var det.

Vi sov ei stund før vi spiste middag, for deretter å ta en tur til Melhus og handle litt. Kvelden ble egentlig bare tilbrakt med prating og avslapping. Vi la oss ikke før halv fire likevel.

Mora til Lena dro på campingtur på onsdagen og vi sløva hele dagen. Rundt halv fem gjorde vi de siste forberedelsene til tacoen. Solveig-Marie, Tanita og ei venninne av Solveig-Marie, Tamara, kom. Det var så utrolig hyggelig å se igjen folk! Jeg har ikke møtt Tanita på seks år og vi hadde så absolutt mye å snakke om. Tror det var meg, Solveig-Marie og Tanita som holdt praten i gang. Haha. Ja, det tar helt av.

Vi lekte nødt og sannhet. Hehe. Det kan faktisk være litt skummelt noen ganger, men festlig og.

De ble til rundt elleve. Vi fikk en uforglemmelig fin kveld alle sammen tror jeg.

På torsdagen sto vi opp ganske tidlig og brukte omtrent hele dagen til å se på Cæsar. Faren til Lena kom og henta oss rundt fire. Der lekte vi med Lenas søte lillesøster, spiste middag og halvsov, inntil vi dro til Vernnes klokka halv åtte.

Jeg var i grunn ganske sliten da jeg kom hjem, men la meg ganske seint likevel. Det er visst min standard, det.

Jeg har ikke gjort så mye, verken i dag eller i går. Det er i grunnen veldig greit det. Jeg må lade opp til skolestart på torsdag. Jeg gleder meg nesten, sjøl om jeg gruer meg og...

Da tror jeg ikke at jeg har så veldig mye å skrive om. Føler likevel at ting blir mest oppramsing, men det er godt å få det ned. Vi snakkes vel siden, folkens! Nyt resten av ferien! :D

Ingen kommentarer: