torsdag 19. august 2010

Torsdag - En liten og rotete oppdatering.

Hei!

Nå er det torsdag, og jeg har faktisk snart helg. Bare en time!

Ja, det r helt utrolig! Min nye timeplan har gitt meg fri på fredager. Helt utrolig! Det føler jeg er årets høydepunkt.

Egentlig har det ikke skjedd noe av betydning. Vet ikke helt om noe har skjedd i det hele tatt, faktisk. Tror jeg har brukt mest energi på å slappe av og lade opp til skolestart. Men jeg er dessverre ikke noe mindre trøtt og sliten enn før skolen slutta. Jaja. Det går seg vel til det og.

Skolen begynte altså i går. Da skjedde det ikke så mye. Det var ikke så veldig mye opplegg for mitt vedkommende. Jeg har ikke kommet i noen klasse, så det var å dra hjem nesten med en gang. Ikke sånn å forstå at jeg ikke går i noen klasser, men tilhører ikke noen klasse med tanke på at alle fellesfag er ute av bildet, bortsett fra naturfag, men det blir på kveldsundervisninga.

I dag starta vi med politikk og menneskerettigheter. Det var utrolig kult syns jeg. Vi fikk en liten innføring i faget, noen stikkord og litt presentasjon. Det virker som en superkoselig klasse, og fremfor alt, en god lærer. Vi får det nok ikke så verst tror jeg.

Akkurat nå hadde vi psykologi. Det r den timen som pågår nå, men vi hadde ikke så mye å gjøre i dag så vi fikk slippe halvveis ut i timen. Nå er det bare sosiologien som gjenstår og da er det bare å ta kvelden. Vi har ikke fått noen lekser, så det er ikke noe å bekymre seg over. Fint!

I tillegg har jeg vært på fysioterapi. Det var både godt og ekkelt på samme tid. Jeg fikk treningsprogram og gikk gjennom en del øvelser. Dette tegner til å bli bra. Jeg har store planer om å bli bedre.

Nå tror jeg at jeg skal publisere dette å gjøre meg klar til siste time. Kjenner at enda ei celle i leselista har tatt ferie. Sykt irriterende.

Vi snakkes, folkens!

Ingen kommentarer: