mandag 30. august 2010

Mandag - Sentimentalitet på høyt nivå!

Hei!

Ja, i dag var visst dagen for sentimentalitet. Det er visst ikke noe jeg kan få gjort noe med. Sånn må det bare bli.

I dag starta vi med psykologi og da kom jeg i tanker om hva vi pleier å ha i første økt på mandager. Det var nok det som utløste sentimentaliteten. Det var heller ikke noe jeg kunne gjøre for å stoppe den. Men det var i grunn like greit. Det er hva jeg oppfatter som en forsinket reaksjon. Jeg forventa at det skulle skje for lenge siden, noe vi definerer som en selvoppfyllende profeti. Det hadde vi om i sosiologi for ikke så altfor lenge siden. Men det måtte skje før eller senere.

De to siste ukene har gått ganske radig. Vi har ikke hatt all verdens med lekser i fagene og jeg har ikke følt meg helt utslitt av lekselesing og overforbruk av hjerneceller. Jeg må nok fortsatt medgi at Politikk og menneskerettigheter det beste faget av de fagene jeg har. Men jeg har ikke noe imot de andre heller. I sosiologi har jeg for øvrig også blitt kjent med noen folk, så man føler seg ikke så ensom. Likevel var det der sentimentaliteten overmannet meg verst. På mandager i andre økt pleier vi å ha gym. Det savner jeg ikke så utrolig masse, men likevel. Man begynner å kjenne det. Jeg SAVNER den fantastiske klassen miiin!

For øvrig har det ikke skjedd så altfor mye. Jo, jeg var hos Daniel på fredag. Det var utrolig koselig. Vi så film, spiste pizza og sjokolade. Det var kjempefint å få snakka litt igjen. Vi ses ikke så ofte lenger. Det er også litt merkelig. Jeg blir så glad av å ta igjen masse oppdateringer på ting vi ikke får anledning til å snakke om slik vi gjorde hver dag i fjor.

Æsj! Nå er jeg egentlig ikke i bloggskrivingshumør. Jeg var rimelig klar til så skrive ned litt av hvert, men så ringte Lena og da forsvant bloggskrivingshumøret. Ikke at det er hennes skyld, men sånne følelser blir erstattet av andre så snart en annen ting skjer. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, men sånn er det nå en gang. Tror også at jeg føler meg litt for sentimental til å skrive så veldig mye nyttig. Vi har visst også utsiktene til en sosiologiprøve om åtte dager å se framtil, så det er nok ikke dumt å begynne allerede nå siden leksene ikke har hopa seg såpass opp at man føler at man ikke får gjort annet enn skolearbeid.

Tror heller jeg får skrive mer når jeg føler for det. Vi får snakkes mer. Ha ei super uke, folkens!

Ingen kommentarer: