søndag 3. mai 2009

Søndag - Trøtthet på høyt nivå.

Hei!

Nå er helga slutt! Jeg er egentlig utrolig trøtt. Sov nesten ikke i natt. Tror vel det var rundt fem timer. Husker ikke helt...
I helga har det vel ikke skjedd så veldig mye. Jeg hadde som sagt planlagt å lese og å sykle. Men lesinga ble det så absolutt ikke så mye av. Bare noen få sider. Og sykling ble det slett ikke noe av. Det er jeg litt misfornøyd med, for å si det sånn. Jaja. Det får tas igjen når jeg er tilbake etter turen.

På fredagen sov jeg til elleve. Jeg stilte for så vidt alarmen også slik at jeg våkna i tide. Jeg pleier alltid å være så uggen og rar hvis jeg sover for lenge. Får litt dårlig samvittighet også. Men jeg sto da i alle fall opp. Etter hvert stakk jeg bort til naboene sammen med familien. Der var det en del folk og vi grilla og hadde det koselig. Grillmat er alltid godt! På kvelden var folka borte. Jeg hadde huset for meg sjøl. Da ringte jeg Lena og vi prata 99 prosent tull i fire timer. Haha. Vet dere hva? Nei, forresten. Det skal jeg ikke fortelle. Det tror jeg at jeg og Lena skal holde for oss sjøl. Men jeg kan røpe så mye som at vi har funnet en ny løsning for en viktig ting når det gjelder oss blindinger. Men dette skal vi snakke mer om senere. Ikke snakk om at jeg røper den fantastiske hemmeligheten før vi har tenkt nøye gjennom det! Jeg la meg vel rundt tre. Det var seint nok men sånn ble det uansett.

Jeg stilte alarmen til elleve i dag også, men vokna rundt ni fordi vi fikk besøk som skulle drikke kaffe med mamma og pappa. Klart det ikke funka å sove da. Så jeg bare sto opp og tenkte at jeg kunne ta meg en blund senere. Jeg sovna nesten da Munnti ringte. Da ble det en lang prat her i gården også. Jaja. Det er greit det vettu! Mirra trenger ikke sove mer enn nødvendig. Resten av dagen pakka jeg og gikk rundt og var nervøs. Snakka litt med Sozan og Marita også, forresten. Koselighet på høyt plan!

Nå tror jeg snart at jeg skal komme meg til sengs. Trodde egentlig at jeg kom til å være våken og plages med reisefeber og nerver, men slik virker det faktisk ikke. Vi får se. Jeg kan få et underbevisstanfall slik at jeg vokner tidlig, men det får bare stå til.
Det blir nok ikke noe mer blogging på ei uke. Dere får ha det supert denne uka, folkens!

Ingen kommentarer: