onsdag 17. juni 2009

Onsdag - Praktisk talt ferie!

Hei!

Ja. Da er det onsdag. Det er praktisk talt ferie. Det er bare to kosedager igjen. Det er virkelig herlig å tenke på!

På søndag skjedde det ikke så veldig mye. Jeg leste en del tysk og slappa av. Godt var det i alle fall!

På mandag var vi på plass på skolen. Jeg fikk straks vite at jeg skulle opp i tysk. Ingen overraskelse. Hm. Jeg vet faktisk ikke hva jeg ble. Jeg ble ikke lei meg, men jeg var ganske heldig. Vel. Klare skal jeg i alle fall ikke. Mandagen og tirsdagen leste jeg bare. Mer er det ikke å si om det. Lesing, pauser, og litt TV. Derfor har jeg ikke tenkt å si noe om det.

I dag hadde vi eksamen. Jeg var litt nervøs, men det gikk utrolig bra. Da vi skulle få karakteren ble jeg mest stressa. Grudde meg mer da enn da vi hadde eksamen. Men vet dere hva: Det er utrolig. Jeg fikk 6! Veldig sjokkert men også lykkelig! Vet ikke hva jeg skal si. Men jeg er virkelig skikkelig fornøyd.

Var utrolig sliten da jeg kom hjem. Sov litt, spiste og har akkurat snakka med Lena. Det var utrolig koselig. Vi skal skravle mer på MSN i kveld.

De to neste dagene skjer det ikke så mye. I morgen er det grillkos på tilrettelagt. Fredagen er det karakterutdeling og kanskje quiz. Gleder meg til å snakke med folka og ta ferie. Det er så herlige tanker!

Dette ble et kort og rotete innlegg. Skrev det mest bare for å informere om eksamen og å skrive litt. Farta er god i dag. Hehe.
Vi snakkes!

Ingen kommentarer: