tirsdag 23. juni 2009

Tirsdag - Gibt es etwas neues?

Hei!

Nå er ferien godt i gang. Jeg har virkelig begynt å kjenne det!

Dette har nok vært blant de sløveste dagene i mitt liv. Jeg har ikke gjort annet enn å halvsove, se TV, høre lydbok, sitte foran PC-en og tenke tregt. Haha. Det er faktisk en god del det også, men det er virkelig den passive siden av livet mitt, den siden jeg aller helst ikke vil se så mye til.

I morgen kommer Lena. Hurra! Vi skal ha en kul dag sammen, før vi raser av gårde på skriveleir.

I går var jeg en tur på kjøpesenteret. Fikk kjøpt meg en del ting, så føler i grunn at jeg er godt forberedt til ferien. Jeg er virkelig jeg er glad med den runden. Liker egentlig ikke shopping. Blir bare sliten og oppgitt.

Jeg har store planer om å fortelle dere hvordan vi hadde det på skriveleir, veldig store planer faktisk! Men jeg har dessverre ikke så mye å si om den sløvheten jeg har vært igjennom de siste dagene. Tror heller jeg skal vente til jeg har noe virkelig kult å si. Dette er mest for å gi livstegn. J
Vi prates!

Ingen kommentarer: