søndag 21. juni 2009

Søndag - Ferieinnlegg med tilbakeblikk!

Hei!

Nå er det søndag. Dette innlegget kom egentlig ut på fredag, men klarte selvfølgelig å sette det slik at jeg var nødt til å gjøre det om igjen. Men lagra det heldigvis så ingen stor skade skjedd.

Vel. På fredag slutta skolen. Det var både fint og rart. Men i den anledning var 19.juni en spesiell dag. Jeg har laga en fortegnelse over alle de viktigste tingene som skjedde det siste året.

Fredag 19.juni 2008 flytta jeg hit. Det var en merkelig dag. Da tok mitt første år på vgs slutt og jeg dro hit for å starte et nytt kapittel av livet mitt. Det var både interessant og skremmende.

Noen uker senere opplevde jeg en fantastisk leir sammen med alle de herlige menneskene jeg treffer når jeg er på Hurdalsleir! Der ble jeg også kjent med mange nye mennesker også.

Så tilbrakte jeg noen uker i Bosnia med oppturer og nedturer, som alltid.

18.august da vi starta på skolen. Jeg ble kjent med den nye klassen min. Det er noe av det mest fantastiske jeg noen gang har opplevd. Jeg er så utrolig glad i klassen min!

Da jeg gikk på tilrettelagt or første gang i begynnelsen av oktober. Og også selvfølgelig den andre gangen, da jeg traff Ola og ble invitert med på Tysklandstur. Jeg begynte å glede meg med det samme. Tilrettelagt er et supert sted med mange søte mennesker!

I november da vi hadde et helt uforglemmelig høstkurs! Jeg skal aldri glemme det interessante og viktige vi lærte på det høstkurset. Jeg fikk også treffe igjen mine fantastiske venner! Jeg er så sinnsykt glad i dere!

I januar da Lena kom på besøk. Det var ei helg med mye liv og moro. Den skal alltid huskes!

Uka etter, da jeg var på kurs på Tambartun. Vi fikk lære mange nye skrivemetoder og måter å reflektere over det vi skriver på. Møtet med de andre gjorde også saken betraktelig bedre. Jeg er så glad vi fikk oppleve dette kurset sammen. Vi møtes trossalt ikke så ofte.

Også tror jeg faktisk at det gikk en gangske lang stund før det skjedde noe veldig huskbart. Jeg beklager i alle fall hvis jeg har glemt noe veldig viktig.

I mai da vi dro til Tyskland. Det er en av de mest fantastiske opplevelsene jeg noen gang har hatt! Jeg savner alle folka og gleder meg noe sinnsykt til de kommer hit! (Se tidligere innlegg).

Starten av juni da vi hadde så mye å gjøre. De hektiske ukene før eksamen kommer jeg nok aldri til å glemme.

17.juni da jeg var oppe til eksamen i tysk muntlig. Jeg kommer for alltid til å huske at jeg fikk 6 i tysk! Det er noe av det beste som har skjedd.

Fredag 19.juni da skolen slutta. Det var tale, underholdning og generell avslutning. Vi hadde quiz og fikk utdelt karakterkortet. Jeg er i grunn ikke så verst fornøyd med resultatene.

Nå føler jeg faktisk at jeg har klart å nedtegne alle de viktigste hendelsene dette året. Jeg har ikke skrevet så utrolig mye, men bare en kort oversikt. Jeg satser på at det blir litt blogging i ferien. Skal prøve. Også håper jeg så klart at alle dere søte mennesker får en super ferie! Håper den blir like bra som dere ønsker!
Vi snakkes. Sommerklem fra Mirra! <3

Ingen kommentarer: