torsdag 25. juni 2009

Torsdag - Skriveleirsøthet!

Hei!

Nå har vi kommet oss på skriveleir. Vi kom for ikke så lenge siden. PC-ene er satt opp, kobla til og internetten er inne. Hurra! Det var fantastisk herlig.

På mandag og tirsdag skjedde det ikke så veldig masse. Det ble bare sløving og ingenting gjøring. Men det var også meninga. Hadde ikke planlagt å gjøre så veldig mye.

Natt til onsdag var jeg oppe lenge. Jeg la meg egentlig med en gang, men jeg lå og hørte på ”Flammedans”. Det gjorde at jeg satt oppe til fem. Seriøst; skjønner ikke hvordan jeg kunne. Jeg visste ikke at klokka var fem før jeg begynte å kjenne meg trøtt og gemyttene i boka hadde roa seg.

Jeg våkna seint onsdagen. Derfor rakk jeg ikke mer enn frokost og litt TV-seing før vi dro på Gardermoen for å hente Lena. Det var så sinnsykt fantastisk herlig å se henne igjen. Det føles som om det er hundre år siden, enda jeg så henne sist i januar. Vel. Det er ganske lenge sida faktisk. Vi dro hjem og ble sittende å skravle ei stund før vi spiste middag. Så kom Jon og vi gikk en tur. Jeg og Lena var i et forrykende pinnehumør. Vi snakka bare om pinner. Det var visst ikke mulig å la være. Men jeg tror vi overlevde alle sammen. Vi avslutta med en tur til butikken. Vi kjøpte brus og godis. Det var deilig. Vi dro hjem, så ”Mot i brøstet” og litt fotball. Jeg så ikke så mye fotball da, pakka litt og sånn mens Lena så på.

Vi lå og hørte litt lydbok før vi sovna. Vi hørte ”Dr. Zellwegers gave”. Den er utrolig fin, men Lena var for trøtt så hun sovna før vi kom særlig langt. Jaja. Det er bare å låne i vei å høre. Hehe.

Vis to opp halv ni i dag, spiste frokost og dro av gårde til Gardermoen. Der ble vi straks møtt av noen fra NLB. Det gjorde meg glad å vite at vi skulle på skriveleir ei uke.

Vi tok flybussen. Koselig var det å se igjen alle de fantastiske menneskene jeg har savna. Vi spiste lunsj og prata sammen. Så gikk vi ut og hadde en lek for å bli kjent med hverandre. Vi skulle finne et adjektiv som passa til oss også skulle vi huske de andre sine adjektiv. Det var utrolig vanskelig, i alle fall med tanke på at jeg og Isabel satt og psyka hverandre opp. Haha. Vi var nesten sist. Det var litt skummelt. Så hadde vi en lek der vi skulle gå rundt å spørre hverandre om hva de het, etternavn, hva mora deres her, hva de drev med til daglig og hvor gamle de var. Vi kunne også spørre om andre ting. Det var også morsomt. Øler at jeg er blitt kjent med de andre nå.

Nå har vi gått inn for å ha litt skriving. Tror jeg har fått med det aller meste. Vi skal snart begynne å skrive så det er vel på tide å publisere dette hvis det skal bli noe av.
Vi snakkes, kjære mennesker! Ha det supert på leir hvis vi ikke høres!

1 kommentar:

Eksosen sa...

haha.. Mirra å lena e to pinnedyr!!!