fredag 14. august 2009

Fredag - Har ingen passende tittel.

Hei!

Da var det fredag igjen, og helg. Skjønt, det har vel ikke så mye å si når man har ferie. Jeg har ikke den koselige fredagsfølelsen jeg pleier å ha på fredager. Gleder meg i grunn til å få den tilbake.

Ferien nærmer seg slutten. Det er både synd og fint. Synd fordi det er ti måneder igjen til neste gang. Fint fordi det skal bli spennende å starte et nytt skoleår, møte igjen folka og fordi at tida kommer til å gå sinnsykt fort igjen. Før vi vet ordet av det er det sommerferie igjen. Forresten har vi jo andre ferier også: Høstferie, vinterferie, juleferie og påskeferie. Også har vi jo noen fridager både her og der. Det liver opp. Jeg kjenner virkelig at det hjelper å være positiv.

Disse dagene har egentlig for det meste bestått av sløving. I alle fall mandag og tirsdag. Tror virkelig jeg sov så utrolig lenge at det føltes som om natt var dag og omvendt. Fikk lest en del også da. Har fått en tysk punktbok, ENDELIG! Det er en rimelig enkel og grei bok å lese. Har ikke noen problemer med å forstå hva som står.

På onsdag var jeg hos Daniel. Koselighet! Dro i ettida. Muffinslaging sto øverst på tapetet. Hehe, jeg var nok ikke så mye til hjelp. Men dere vet; man trenger psykisk støtte av og til også.
Været var utrolig fint i starten, så vi ble sittende ute og snakke ei stund, drikke saft og spille geni. Jeg vant! Hehe. Det er ikke mye å være stolt av. Vi har visst en del dårlige kunnskaper om ting vi kanskje burde ha mer kunnskaper om. Men sånn er det nå en gang.
Vi grilla i firetida. Da var imidlertid været begynt å bli dårlig, så vi måtte sette fram parasoll for å unngå å bli våte. Men det var varmt så utespising var egentlig bare herlig.
Resten av ettermiddagen ble vel egentlig brukt på snakking.
På kvelden så vi Mamma Mia. Den var det virkelig på tide at jeg fikk sett. Jeg likte aller best musikken. Det ble mest brukt musikk jeg likte. Det gjorde meg utrolig glad. Men vi var skjønt enige om at det var litt for mye Hollywood i filmen. Men sånn er det i de aller fleste filmer.
forresten: Fikk bursdagsgave av Daniel også, en søt kanin som han laga da han var i Florida. Vet ikke helt hvordan det blir gjort, men utrolig søt var hun. Hun heter Feline, søtt navn!

I går skjedde det ikke så utrolig mye. Det mest spennende var vel at jeg tok meg en treningsrunde. Jeg føler virkelig for å være aktiv igjen. Ellers er sannsynligheten for at gymkarakteren min går ned veldig stor.
Jeg har også fått igjen PC-en min. Fikk den igjen i dag. Det var virkelig en lettelse. Greit å slippe å stresse på skolen fordi man ikke har PC.

Det var vel egentlig alt for denne bloggrunden. Føler ikke at jeg har like mye interessant å skrive som mine kjære venner! Dere skriver så fantastisk!

vi snakkes, skjønne mennesker!

Ingen kommentarer: