søndag 30. august 2009

Søndag - Aldri vært så trøtt jeg!

Hei!

Jeg er egentlig ikke i humør til noe som helst; og i alle fall ikke å skrive blogg. For det første holder døgnrytmen min på å stabilisere seg; og det gjør utrolig vondt både fysisk og psykisk. Dere har sikkert opplevd det før. For det andre har jeg sinnsykt vondt i den ene armen så det går sykt sakte. Men det blir et lite innlegg uansett.

Den siste uka har gått ganske fort. Vi holder p å gli skikkelig tilbake i rutinene vi er vant til, men det er fortsatt rot. Noe av det som er litt begivenhetsrikt er vel at jeg har rukket å bytte fag. Det blir politikk og menneskerettigheter. Eller så blir det engelsk i år, slik at jeg ikke har så mange andre fag enn tredjeklassefag neste år.
Jeg var også på tilrettelagt på tirsdag. Det var utrolig koselig. Det har kommet en del nye elever også. Utrolig kos og se igjen de som var der i fjor også.
Ellers har vel uka gått normalt for seg. Vi har ikke fått uoverkommelig mengder med lekser. Jeg gjorde litt i sta; sånn at det blir noe mindre til uka.

Det var i alle fall utrolig fint da helga kom. Fredagen bare slappa jeg av, sov litt og hørte om igjen gossip Girl-bøker. Jeg bestilte igjen de gamle. Det er utrolig hvor mye man glemmer etter så lang tid.

Lørdagen ble også rimelig sløv med en del soving og lydbokhøring.
I sjutida dro jeg bort til Daniel. Vi ble sittende å skravle en stund før vi dro bort til en nedlagt barneskole som ligger like ved. Der var det konsert til inntekt for en skole i Afrika eller noe sånt. Vel. Høydepunktet var at Gaute Ormåsen skulle komme. Og skuffa ble man altså ikke. Han sang utrolig fantastisk! Jeg forsvant helt inn i musikken. Var helt med i tekstene og alle situasjonene han snakka om mellom sangene. Det var så fascinerende hvordan han kunne finne på slike supre tekster.
Og enda kulere. etter at han var ferdig; fikk vi hilse på han også. Han virker faktisk utrolig kul. Tok bildet sammen med han også. Koselighet på meget høyt nivå!

I dag har jeg sløva så utrolig mye at jeg ikke helt het hvordan jeg skal få beskrevet hvor lat jeg virkelig kan være. Men en sykkeltur ble det allikevel på meg. Sykla sammen med Jon i noe sånt som en time.

Etter at jeg kom hjem, skjedde det ikke sykt mye. Jeg har gjort litt lekser, spist og hørt enda mer på lydbok. Vurderer å trene litt og ellers bare glede meg til nattens soving. tror faktisk aldri jeg har gledet meg så mye til å sove som nå.

Ja. Det her ble et sykt rotete innlegg. Sikkert det mest rotete jeg har skrevet noen gang. Men det får bare være. Nå skal jeg stikke å slappe av litt, lese mail og sånn. Vi får snakkes mer siden!

Ingen kommentarer: