lørdag 22. august 2009

Lørdag - Supersliten allerede.

Hei!

Dette er vel ikke det riktige tidspunktet å skrive blogg på. Ja, jeg vet det; vet at jeg egentlig skulle ha sovet. Men akkurat nå er jeg visst for våken, så derfor gjør jeg noe så spennende som å skrive blogg. Som Natalie sier, bloggen er greit å ha når man ikke har noe annet å ta seg til.

Vel: Vi fikk en rimelig brå start. Det var bare å møte opp, finne bøker og plasser (som tidligere nevnt).

torsdagen begynte vi rett på undervisningen. Sliten var jeg for å si det rett ut, mest nervøs egentlig. Torsdager er de lengste dagene mine.
vi begynte like greit for fullt. Husker ikke helt hvordan det var, men tror det begynte med rettslære, norsk, historie, Informasjonsteknologi og RLE. Alt gikk rimelig greit, bortsett fra Informasjonsteknologi. Dessverre var ingen forberedt. Skolen hadde så absolutt ikke funnet en ekstralærer og de hadde så absolutt heller ikke informert læreren. Den stakkars fyren ble bare mer og mer fortvilet for hvert minutt som gikk. Jeg synes litt synd på han i grunn. Tenk å komme i ny jobb og få en sånn start. Stakkars.

Slutten var sein og jeg var ikke hjemme før fire. Da var det ikke annet å gjøre enn å hive i seg litt middag og slappe av. I sekstida dro jeg på Jessheim sammen med Jon. Jeg måtte kjøpe inn en del nødvendige ting, blant annet bursdagsgaver. Og ja, det ble en del interessante innkjøp.
Jeg la meg sinnsykt tidlig torsdagskvelden. Var så utrolig trøtt at jeg ikke orket annet.

I går skjedde det ikke stort. Skoledagen min er betraktelig greiere på fredag, bortsett fra det faktum at jeg starter seint og slutter seint. Kjipe greier, men sånn er det nå en gang.
Vi kom fram til at jeg ikke skal ha Informasjonsteknologi likevel. Trist, men sikkert ikke så dumt. Men det er snakk om at jeg heller kan prøve neste år når de er mer forberedt. Håper det kan bli noe av.

Ettermiddagen ble ikke brukt på annet enn soving, sløving og enda mer soving. Ja. Jeg har vært så sinnsykt trøtt bare etter to dager. Skjønner ikke hvordan det skal gå til.

Nå tror jeg at jeg skal legge meg å prøve og sove. vi får snakkes mer siden!

Ingen kommentarer: