mandag 12. januar 2009

Mandag - Sliten, men fornøyd, tror jeg...

Hei!

Nå er vi inne i ei ny uke. Jeg skal ikke nekte for at jeg er sliten allerede. Jeg pleier å være det på mandager. Sover litt mindre da enn de andre dagene. Også blir man sliten av å ha så mange timer også.
Sånn! Da var det negative unnagjort!

I det siste har det egentlig ikke skjedd så veldig mye. Jeg tror egentlig bare det er det vanlige. Det hender liksom litt av og til, og det er jeg glad for.

På onsdag snakka jeg med Natalie! Det var koselig som alltid! Og selvfølgelig, alt for lenge siden. Men det har vi jo kommentert begge to nå. Det er vel for så vidt bare sannheten. ¨

Nå er det forresten ikke så lenge til kurs heller. Jeg gleder meg noe vanvittig! Det skal bli så sinnsykt kult å se folka igjen. Jeg vet i alle fall at Ida, Hanne og Marte skal komme. Vet ikke om andre. Har hørt at det skal være sju stykker.
Og når vi snakker om å se folk igjen å ha det kult: Lena kommer på besøk helga før jeg dra til Tambartun. Det regner jeg egentlig med at også blir skikkelig bra! Det pleier jo alltid å bli bra når jeg har besøk av noen kule blindinger. :D

I dag? Vi starta tidlig. Vi skulle egentlig ha rettslære, men det ble det ikke noe av. Læreren var ikke der, og vi fikk ikke ha rommet vårt heller. Det var veldig irriterende. Jeg kunne sovet lengre, for å si det sånn. Jeg hadde to timer fri etter det, og skulle ikke starte før ti på halv ett. Det ble i alle fall en del daudtid, for å si det sånn. Jeg og Hanne Berit (assistenten min) satte oss ned på biblioteket for å ordne med flybillettene til reisen. Det er jo ikke lenge til. Det satt en del folk der og det kom flere til etterhvert. Jeg klarte selvfølgelig å dumme meg ut, som vanlig. Men jeg skal ikke gå inn på hvordan det gikk til. Det er altfor dumt! Og dere som kjenner meg, kan alt om det der! :P
Etter lunsj hadde vi matte. Det var den vanlige "torturen". Vi gjennomgikk noen greier, men skjønte ikke så mye, egentlig. Det er ikke så greit når vi har fått ny lærer og alt bare går i peking og sånne ting. Men jeg klarer meg vel, som i de aller fleste andre fag.
Så om tysken. Den ble en slapp time. Jeg tilbrakte mesteparten av timen med å være "ordbok" for tre stykker i tyskklassen min. Vi fikk ikke rommet vårt da heller, men det skjønte dere sikkert. Vi skulle gjøre noen oppgaver. Enkle greier, men noen sliter jo mer enn andre, og det har jeg full respekt for!
Så kom da endelig siste time, gym! Vi hadde turn, og det var egentlig morsomt. Vi skulle være på gruppe og utføre diverse øvelser. Jeg var på gruppe med Christine. Det gikk veldig greit. Det var noen merkelige øvelser vi skulle utføre, men vi fikk det til.

Da jeg kom hjem, gjorde jeg ikke mye. Leste bloggen til Natalie. Det er koselig, som det alltid pleier å være! Også er det så spennende fordi Natalie skriver nesten hver dag. Spiste litt middag. Så gjorde jeg nesten all den tysken vi har fått til onsdag. Greit å være på forskudd av og til.

Da var det vel egentlig ikke så mye mer å si.
Jeg beklager for et rotete og merkelig blogginnlegg!

Ha en fortsatt fin uke, folkens! Vi snakkes.

Ingen kommentarer: