søndag 18. januar 2009

Søndag - FORBANNA!

Hei!

I dag er det dessverre søndag igjen, og jeg kan ikke akkurat si at jeg føler meg særlig positiv. Jeg beklager, men sånn er jeg altså i dag.

Egentlig gidder jeg ikke å skrive blogg. Jeg har ikke så veldig mye interessant å si, men jeg føler likevel at en oppdatering er på sin plass.

Jeg husker ikke når jeg skrev sist, og jeg har ikke tenkt å sjekke det heller. Ukas begivenheter er så små at jeg skjønner ikke hvorfor jeg skriver blogg engang.

Det eneste jeg kan huske som skjedde på torsdag, var at leselisten min bestemte seg for at den ikke skal oppføre seg normalt. Den skal oppføre seg sykt og ikke vise punkt 7 og 8. Jaja. Sånn hender det av og til. Må ta en tlf i morgen og forsøke å få hjelp til det.
Den eneste betydningsfulle hendelsen i dag var at knappen midt på mobilen min (den knappen som er pil opp, ned, til side og valg), falt ut av telefonen. Selvfølgelig var det noen som skulle være så smart å hjelpe meg. Vedkommende brukte superlim og nå kan man ikke komme noen veg.

Haha. :P Det var liksom ukas begivenheter. Jeg tror seriøst ikke jeg er i stand til å tenke positivt akkurat nå. Kanskje det faktisk er litt sunt å være litt negativ av og til. Jeg har faktisk hørt at det er sunt å kjede seg. Kanskje det samme gjelder negativitet. Hvis noen har noen gode tips, kommentarer eller i det hele tatt noe å si om den saken, vil jeg gjerne ha tilbakemeldinger. Greit å høre andres synspunkt på slike ting også.
Ja... Jeg vet jeg er en skikkelig dramaqueen, men det vet faktisk alle som kjenner meg. Det er ikke noe som trengs å diskuteres. Jeg har visst det så lenge jeg kan huske, haha. :P

Men nå tror jeg ikke at jeg har tenkt å rable ned mer. Jeg kunne vel egentlig prøvd å finne noe positivt å si, men jeg vet bare at jeg ikke orker å grave nede i dypet av den lille hjernen min å finne noe smart.
Vi snakkes. f

Ingen kommentarer: