torsdag 1. januar 2009

Torsdag - Godt nyttår, folkens!

Hei!

Nå er det nytt år igjen, og jeg synes egentlig at det r veldig rart at vi ikke er i 2008 lenger. Men det kommer til å bli normalt etterhvert da, og det blir jo 2010 en dag også og da blir det rart da også. Det hørtes veldig rart ut, men jeg føler meg litt rar også.

I overigår skjedde det egentlig ikke så mye. Jeg sov ganske lenge. Da jeg endelig kom meg opp dro jeg på besøk til noen venner, som også hadde besøk. Da ble det fullt kan man si. Men koselig var det likevel.

På dagen nyttårsaften, sto jeg opp sånn i tolv-tida. Det var sånn passelig etter min mening. Jeg tok meg en dusj og spiste frokost. Etter det satte jeg meg bare til å vente på at det skulle bli kveld. Hørte litt på lydbok og var på nettet.
Da det ble kveld, dro vi til noen vener. Det kom flere dit, så vi ble vel rundt tjue stykker, vil jeg tro.
Vi satt og snakka utover kvelden. Jeg må dessverre si (og ikke for å skryte) at jeg drakk litt vel mye. Ikke meningen, og jeg kan ikke påstå at jeg følte meg særlig bra heller. Men det r bare nyttårsaften en gang i året.
Klokka tolv hørte vi på rakettoppskytinga. Det var koselig som alltid. Men jeg skal innrømme at jeg var glad det er en del forbud i år. Jeg hørte i dag at synsskadene ble halvert i år, og det syns jeg er meget tilfredsstillende å høre! Da mener jeg at forbudet faktisk har ført til noe fornuftig!

I dag våkna jeg i tolv-tida. Jeg hadde fryktelig vondt i hodet, og jeg forventa ikke noe annet heller. Men jeg bærer nok over med det. Det har gått gradvis over. Nå snakker jeg litt med Marita på Skype. Det er koselig, som alltid! ;)

Da tror jeg i grunnen at jeg har fått med det meste. Jeg syns dere skal nyte resten av ferien, folkens!
Godt nyttårklem!

Ingen kommentarer: