tirsdag 6. januar 2009

Tirsdag - Da var vi i gang igjen.

Hei!

Da var vi i gang igjen. Ferien tok slutt på mandag, og vi er tilbake i det trivielle.

Resten av ferien ble ikke brukt til noe spesielt. Det var vel mest sosialt, være med folka, slappe av og kose meg. Jeg hørte ferdig "Jenta som lekte med ilden". Det er bok nummer to i triologien om Mikael Blomkvist og Lisbeth Salander.

Jeg klarte faktisk å stå opp i riktig tid i dag. Jeg var faktisk oppe før jeg måtte.
Vi hadde matte i første time. Det var som vanlig sånn passelig greit. Jeg har ikke noe til overs for det faget, men det går an. Vi fikk ny lærer i dag. Hun virker veldig ok.
Etter det hadde jeg fritime. skulle egentlig hatt ekstratime i tysk, men det ble det ikke noe av. Jeg stak bort på tilrettelagt. Der spiste jeg og snakka med folka. Det var utrolig koselig! Vi snakka også om Tysklands-turen vi skal på i mai. Det var mye spennende informasjon å plukke opp. Jeg er utrolig klar for tur nå, ja!

Ellers har det ikke skjedd noe særlig. Tror det blir mest avslapping. Har gjort unna matteleksene, så det er ikke noe mer å gjøre. Greit å ligge i forkant og ikke ha mye å gjøre seinere.

Da var det vel ikke noe særlig mer å si. Vi får snakkes!

Ingen kommentarer: