tirsdag 13. januar 2009

Tirsdag - En dag med blandede følelser.

Hei og hopp!

I dag er det egentlig ikke noe poeng i å skrive. Jeg gav jo en ordentlig lang og kjedelig oppdatering i gårkveld. :P

I dag besto dagen egentlig av absolutt kjedelighet!
I første time hadde vi matte. Det var den mest teite mattetimen jeg noen gang har hatt. Jeg kan ikke fatte og begripe at man kan skjønne så lite. Trøsten er jo faktisk at de andre forstår omtrent like lite som meg akkurat nå. Vel, læreren vår er ikke akkurat så hekta på å gjøre ting på vår måte. Ho gjør det visst på sin, og det kan gjøre det litt trøblete for oss.
Timen etter skulle jeg egentlig hatt tysk ekstratime, men den falt ut igjen. Det gjorde den forrige uke også. Jeg fikk karakteroppgjøret mitt den timen. Det var ikke så ille. Er alt i alt egentlig ganske så fornøyd!
Jeg stakk bort på tilrettelagt i lunsjen. Det var som alltid utrolig koselig! Spiste der, også snakka vi om Tysklandsturen igjen. Jeg gleder meg mer og mer!
I siste hadde vi rettslære. Det var litt rotete. Alle sleit litt med å forstå arveavgiftsregning. Det er ikke bare bare. Men jeg regner med at det kommer etterhvert.

Da jeg kom hjem gjorde jeg egentlig ikke så veldig mye. Hadde tenkt å trene litt, men var for sliten til å orke noe. Takk og pris at det er onsdag i morgen. Jeg har flyttet den ene mattetimen min over til onsdag siden jeg bare har en time da. Deilig å ikke ha en dobbel torsdag morgen.
Jeg gjorde ferdig tysken min. Jeg er glad det ble ferdig så jeg slipper å gjøre det i morgen. Ich bin sehr befriedigt!

I morgen skal jeg også gå på tilrettelagt en tur, siden jeg har en time til overs. Jeg skal være med litt i en del av undervisningen. De har en sterkt svaksynt elev som trenger hjelp til å lære punkt. De er ikke så drevne på det, akkurat.

Da var det egentlig ikke mer å si. Jeg bør sannelig vente med å skrive til jeg finner noe interessant å fortelle om!
Jeg har forresten lest bloggene til en del folk nå. dere er kjempeflinke til å skrive, folkens!

Vi snakkes!

Ingen kommentarer: