onsdag 23. juni 2010

Onsdag - Rotete innlegg.

Hei!

Nå er det et stykke ut i ferien, og jeg har begynt å kjenne feriefølelsen. Det var på tide syns jeg. Jeg begynner å kjenne den en stund i forveien, men ikke i år!

Nå er det en ganske varm dag. Jeg burde egentlig sitte ute, men føler ikke for det. Derfor sitter jeg her inne og skriver og venter på at tida skal gå.

Når en gleder seg til noe, går tida uendelig sakte. Det har jeg ikke tenkt å skrive utfyllende om. Det er nemlig fordi jeg regner med at de fleste, ja sannsynligvis alle, har opplevd det en eller annen gang. I kveld kommer Marita, kvart over åtte! Jeg gleder meg til vi skal møtes igjen. Vi har ikke møttes siden høstkurs, og det er kjempelenge siden. Det er forresten ikke sikkert når vi kommer til å møtes igjen. Derfor er det veldig praktisk at vi får møtes nå. Det er bare litt over en dag, men det er bedre en ingenting. Tipper det blir koselig!

Jeg kjenner veldig godt at året er omme. Jeg syns også det er skummelt å tenke på siste året som nærmer seg, men jeg akter ikke å bruke tida på det enda. Det bare dukker opp av og til, men da blir det straks fortrengt. Jeg fatter ikke hvordan et skoleår uten den fantastiske klassen min, skal utarte seg. Det vil tida vise!

Noe annet som også for øvrig er bestemt, er at Lena skal komme hit fra 9.juli, og sannsynligvis bli til 15.. Det trodde vi ikke at vi kom til å få gjort før jeg reiser til Bosnia, med tanke på at folka reiser lenge før oss. Jeg, broderen og Lena skal altså tilbringe noen hyggelige dager sammen. Det tipper jeg også blir en meget spennende og interessant tid. Ich freue mich!

En tredje ting som også er nytt, er at jeg har fått en viss interesse for fotball. Det er ikke slik at jeg har samme interesse for fotball som Lena, Natalie eller Isabel. Nei, men jeg er litt interessert i VM. Jeg skal nok følge litt med på det som skjer i kveld. Mitt favorittlag, som selvfølgelig er tyskland, spiller mot Ghana i kveld. Jeg må innrømme at jeg ikke er optimistisk, men vi vet jo aldri hvordan det kommer til å gå. Time will show.

Dagene som har gått har for øvrig ikke blitt brukt på så veldig mye. Jeg har slappa av, snakka en del med Lena i telefonen og også fått en liten prat med Natalie! Det var absolutt en etterlengtet og godt likt prat! Jeg elsker telefonen.

Nå slo visst rastløsheten til, i tillegg til at innlegget bare ble noe rot. Jeg tror jeg stikker av gårde og prøver å finne på noe smart. Vi snakkes, folkens! Nyt ferien som skrider frem!

Gratulerer gårsdagen, Sandra. Håper du fikk en super dag.

Ingen kommentarer: