torsdag 10. juni 2010

Torsdag - En liten oppdatering.

Hei!

Nå er det torsdag, og vi har friminutt. Det er evig langt. I dag føles det i alle fall sånn.

Denne uka har gått ubeskrivelig sakte. Jeg kom på skolen mandag, og fikk den skumle beskjeden: ”Du skal opp i muntlig historie”. Jeg fikk litt angst, men jeg tok meg rimelig fort inn igjen. Så var det i grunn bare å gå hjem å lese.

De to dagene er det ikke så veldig mye å si om. De var fulle av stresstanker, nerver og alt annet som hører med til eksamen. Jeg fikk Midtøstenkonflikten. Det er både en spennende og krevende konflikt.

Jeg fikk fullstendig stressanfall på eksamen. Jeg kan si at det gikk sånn passelig greit. Mer vil jeg ikke si om den saken! Det er ikke alt man vil gå inn på.

Jeg tilbrakte store deler av kvelden i går på å snakke med Lena. Det hjalp litt på det dårlige humøret, i tillegg til at ho fikk litt hjelp med nervene. Det trengtes hørtes det ut som. Det er derfor man har venner, hehe. Vi har forresten funnet oss en ny greie å si, sånn btw.

Nå er det i alle fall snart ferie. Jeg gleder meg så ubeskrivelig til det. Jeg synes uansett jeg fortjener det, sjøl om jeg gjerne skulle gjort ting bedre på en del områder i år. Men det kommer nye sjanser neste år, og det er jeg glad for. Akkurat nå kjenner jeg at jeg gruer meg til avslutninga. Tenk så trist det blir, når alle de ubeskrivelig fantastiske menneskene jeg har gått i klasse med, slutter. Det føles som om en vegg blir tatt bort.

En annen ting som er positivt, i alle fall etter min mening, er at streiken er over. Det er veldig godt at skolen er full av liv igjen. Det trengs. I tillegg får vi karakterene og alle de formelle tingene i orden før ferien. Det er kjempebra!

Jeg vet egentlig ikke hva mer jeg skal skrive. Vi har hatt det veldig avslappende i dag. Vi har spilt Gruble i norsken. Det har vært utrolig koselig. Jeg tror jeg kommer til å bli kjempesløv å slite med å komme i gang i høst. Men det gidder jeg ikke å tenke på nå. Vi tar ting som de kommer.

Nå tror jeg at jeg skal stikke og finne en måte å slå i hjel den siste halvtimen av pausen på. Historietimen blir også slækk. Har hørt rykter om at vi skal se film. Det samme gjelder tysken. Rettslære er avlyst.

Men vi snakkes, kjære folk! Lykke til til dere som har eksamen i dag og nærmeste framtid. Dere kommer til å klare det supert!

Ingen kommentarer: