søndag 27. juni 2010

Fine sommerdager og ny interesse!

Hei!

Nå er det søndag, men det merker jeg absolutt ikke noe til. Søndagsfølelsen eksisterer ikke i feriene. Da går alle dagene i ett. Vi merker ikke forskjell på helg eller ukedager, bortsett fra at folka jobber på hverdagen enda.

Onsdagen var en utrolig koselig dag for mitt vedkommende. Klokka kvart over åtte kom Marita med flyet fra Alta. Det var ubeskrivelig koselig å se henne igjen. Vi har ikke møttes siden høstkurs og det er ganske lenge siden. Tror ikke vi prata så mye da heller.

Da vi kom hjem, spiste vi og så fotballkamp. Eller, jeg så fotballkamp. Men det kommer jeg tilbake til senere. Vi ble sittende å prate i flere timer. Vi hadde ganske mye å oppdatere hverandre på. Det var godt å få høre litt om både det ene og det andre. Tror det ble ganske seint. Den var vel godt over tre da jeg sovna. Marita er mye flinkere enn meg til å holde seg våken.

Det var utrolig hardt og våkne kvart på tolv på torsdag. Vi hadde ikke trengt det, men vi hadde blitt enige om å se Cæsarepisoden som gikk da. Marita har visst ikke fulgt med å cæsar like lenge som meg, så det var greit å oppdatere seg litt på fortidshendelser.
Etter det spiste vi frokost. Kjøkkenet var visst ganske koselig de to dagene. Jeg skjønner ikke at man kan ha så mye å prate om som oss. Vi må nok ta det igjen. Jeg vet ikke når vi møtes igjen, men jeg har overtalt Marita til å melde seg på Tysk-Norske ungdomsforums neste treff. Håper ho gjør det! Hvis begge får plass, møtes vi jo. :D

Resten av dagen ble vel brukt på prating, spising og enda mer prating. Det kan hende noen tenker at vi må ha hatt det ekstremt kjedelig, men jeg er ikke av den oppfatning. Prating og avslapping kan være bedre enn noe annet til tider.

Da fredagen kom og Marita skulle reise, føltes det rimelig tomt før ho dro. Jeg savner all skravlinga, sjøl om det bare var litt over en dag. Jeg er absolutt oppsatt på at vi snart må møtes igjen. Jeg kan jo si, som Natalie sier, tusen takk for fantastiske dager! Jeg er helt enig i at det er en klisjé, men den er helt sann!

Nå til min nyervervede interesse! Den kvelden Marita kom, spilte Tyskland mot Ghana, og vant 1-0. Jeg var nok rimelig lykkelig da ja, men ikke så lykkelig som i dag. I dag var det Tyskland mot England, og Tyskland utraderte dem 4-1. Det var sannelig ikke verst. Dere vet hvordan man spiller fotball! Seieren var i alle fall ikke det jeg kaller flaksseier. 1-0 definerer jeg ofte som det, fordi man kanskje scorer sånn uten at det var så veldig planlagt, eller at man hadde flaks i et øyeblikk. Nå skal ikke jeg snakke så mye om det, for jeg har ikke greie på fotball. Men gratulerer med seieren likevel! :D :D :D

Nå er jeg for rastløs til å sitte her å skrive mer. Følte bare for å oppdatere litt. Sitter her og hører musikk, og da føler jeg oftest for å bevege meg til rytmen. Jeg er visst sånn.

Vi har forresten veldig fint vær for tida, til langt på kveld faktisk. Det er også enda en grunn til ikke å sitte her og glo i PC-en.

Vi snakkes! Nyt ferien videre!

Ingen kommentarer: