søndag 13. juni 2010

Søndag - Snart ferie!

Hei!

Nå er det virkelig ikke mye igjen av året. Det føles skikkelig merkelig ut, men godt også. Jeg er så utslitt at jeg ikke vet om jeg hadde orket stort.

På fredag hadde vi en superslapp dag. Jeg hadde ikke engelsk, men i både rettslære og norsk hadde vi koselige leker og sosialt samvær. Jeg ble nesten slappere enn når vi har faglige ting. Haha. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig. Men sjøl om jeg hadde sovet godt natta før, sov jeg som en stein etter skolen. Jeg har visst fått et eller annet sovesyndrom igjen.

I helga har jeg ikke gjort mye. Jeg har sovet, hørt lydbok, trent og vært på shopping. Det siste var nok det som var av mest nytteverdi. Det ble tre t-skjorter, ei bukse, et skjørt, en topp og et par sandaler. Det anser jeg for å være ganske bra. Jeg tror jeg er klar for ferien! I tillegg er antrekket for torsdag kveld (avslutningskvelden) kjøpt.

Jeg gruer meg vanvittig til torsdag kveld. Etter den, fins ikke 3sta lenger. Det er så merkelig å tenke på. Det er klart at 3STA fins. Det kommer jo en ny klasse, men det blir ikke vår 3STA. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig. I tillegg fatter jeg ikke hvordan jeg skal klare meg uten den fantastiske gjengen jeg har gått sammen med i to år. Det kommer til å bli en stor omveltning. Den fører forhåpentligvis noe positivt med seg. Det skal forresten bli godt å slutte med noen av fagene mine også. Norsk og historie er blant dem. Det er to store fag jeg gleder meg til å legge bak meg. Resultatet har ikke blitt så verst heler, så jeg skal ikke være misfornøyd.

I morgen skal jeg begynne rimelig seint. Skal være på skolen til elleve. Vi skal høre på et foredrag. Ellers skal det ikke skje så mye mer den dagen. Jeg har ri på tirsdag fordi det er innlevering av bøker og PC-er. På onsdag skal vi ha sosialt samvær med kontaktlærerne våre. Vi vet ikke hva vi skal finne på enda. Det avhenger litt av været, tror jeg.

Jeg tror faktisk jeg skal legge meg om ikke så lenge. Har ikke sovet så mye i natt for å få sove i natt. Det var ganske fornuftig har jeg funnet ut. Derfor blir det tidlig kveld. Men det gjør ingenting. Det skal en få gjort opp for i ferien.

Vi snakkes folkens!
God ferie til de som har fått og gled dere, dere som snart får! Syns vi fortjener det, alle sammen!

Gratulerer med dagen, Natalie, Rita og Trond. Jeg håper dere fikk en absolutt uforglemmelig strålende dag!

Gratulerer også til Tyskland med knusende seier mot Australia. Yess! :D

Ingen kommentarer: