fredag 14. november 2008

Fredag - endelig helg!

Heihei!

Nå er det endelig helg igjen! Jeg syntes jammen meg det tok mye lengre tid denne gangen enn sist jeg ventet på helg. Det er sikkert fordi at jeg er i dårlig form, veldig forkjølt, *host*.

I dag har det vært en ganske så vanlig dag igjen, som vanlig. De to første timene hadde vi norsk. Det var sånn passelig ok. Vi skal ha tentamen i hovedmål snart, nynorsk for mitt vedkommende. Men jeg får ikke vært der. Skal nemlig på høstkurs. Jeg visste ingenting om at det skulle være tentamen den dagen da jeg meldte meg på. Skjønt, tror ikke jeg hadde brydd meg så veldig akkurat. Sånn er altså jeg. :p

Friminuttet varte veldig kort, bare en halv time. Men det varer ikke så lenge, bortsett fra tirsdag og torsdag. Da er det en time. Jeg var sammen med Elena, Vetle og Fredrik. Vi snakka om noen interessante temaer. Koooselig! :D

Det ble ikke noe av den tysktimen vi skulle ha. Ikke rettslæretimen heller. Det kom noen folk fra forskjellige organisasjoner. De jobbet med flyktninger, asylsøker og ting omkring det. Vi så en film. Jeg syns den var veldig spennende. Etterpå skulle de forskjellige klassene snakke med de forskjellige organisasjonene. Klassen vår skulle snakke med Rødekors Ungdom. Han som fortalte, var sunnmøring, og snakket skrekkelig fort. Det gjør forresten en del andre sunnmøringer jeg kjenner også. Hehe. :) Jeg syntes det var så spennende at jeg bestemte meg for å engasjere meg i det.

Da jeg kom hjem hvilte jeg litt. Er veldig sliten etter den forkjølelsen. Den gjør meg veldig avkrefta. Det er fint det er helg, sånn at jeg kan slappe av å bli kvitt spetakkelet.

Jeg har også forresten begynt på et nytt prosjekt. Det er en hemmelighet forsatt, så skal ikke si noe enda. Skal fortelle om det senere. Syns bare det er så deilig å ha en hemmelighet en stund.

Da var det vel ikke mer jeg skulle skrive. Tror i alle fall ikke det.
Ha en riktig god helg! :D

Ingen kommentarer: