mandag 24. november 2008

Mandag - en ny uke i gang!

Hei og hopp!

Nå er det mandag. Jeg har ikke vært på skolen i dag. Vi har lesedag i norsk, men har lest en god del så trengte ikke lese så mye.

I går kom jeg hjem i to-tida. Jeg må si jeg var lykkelig for at det ikke var langt hjem. Jeg var meget utslitt etter en vellykket helg! Vi døgna. Det er derfor jeg var så sliten.

Da vi kom på torsdag, la vi fra oss tingene våre på rommet og spiste middag. Det var åpning av høstkurset halv åtte. Vi hadde presentasjon også. Etter det var det bare sosialt samvær. Da snakket jeg en del med Marita og Line. Marita delte jeg rom med. Det var koselig! :D Det var utrolig koselig å se dere igjen alle sammen. Veldig hyggelig å møte nye folk også, stifte nye bekjentskaper og sånn. Men vi savna dere veldig, Natalie og Isabel!

Fredag hadde vi en del program, kafedialog, studieteknikk og sånne ting. Det var veldig spennende. Jeg lærte en god del av det egentlig. Var ikke så trøtt, for jeg hadde lagt meg litt over 10 så det gikk veldig greit. På kvelden var det sosialt samvær så da fikk vi snakka med flere og man fikk bedre anledning til å bli kjent.

Lørdag hadde vi også en del program. Hjelpemidler, snakking med nav om brukerpass og enda flere nyttige ting. Jeg syns det var en del å huske, men tror jeg fikk lært en god del av det i alle fall. På kvelden satt jeg i stua og prata med folk. Det var veldig hyggelig. Jeg døgna sammen med Ida, Trond Martin, Lena og Marita. Vi snakka om alt mulig rart.

Søndag rakk jeg ikke å spise frokost, for jeg hadde bare sovet fra halv åtte til halv ni så jeg orka ikke å gå og spise. Men fikk i meg litt lunsj i alle fall. Så hadde vi om regionalt arbeid. Da fikk vi info om regionene i NBFU, og vi ble oppfordret til å engasjere oss i arbeidet. Jeg er alt med, men syns likevel andre skal engasjere seg også. Så hadde vi evaluering. Det var greit nok. Vi reiste fra senteret i ett-tida etter at vi hadde spist lunsj.

Det var en megakort beskrivelse av høstkurs. Jeg orker ikke skrive om alt som skjedde. Det kom til å ta noen timer. Det har jeg ikke tid til. Må stikke og se reprisen av Cæsar. Har ikke sett noe på en god stund. Men det er bare å spørre.
Vi snakkes!

Ingen kommentarer: