torsdag 27. november 2008

Torsdag - uka er over for mitt vedkommende.

Hei.

Nå er kvelden kommet og det er deilig å vite at jeg er ferdig for denne uka. Skal ikke gå på skolen i morgen fordi jeg ikke har tentamen i noen fag. Det er litt godt å få tid til å lese til tysken som er neste. Så er det bare igjen matte. Det skal bli deilig å bli ferdig.

I går hadde vi rettslæretentamen. Først skulle vi ha teoretisk oppgave. Det rakk jeg ikke fordi vi brukte tid på å finne stedet vi skulle være. Derfor ventet jeg til de andre var ferdige. Da begynte vi med den praktiske gruppeoppgaven. Jeg var på gruppe med Elena, Heidi og Eirik. Heidi går i tyskklassen min også så henne kjenner jeg litt godt. Kjenner ikke Eirik så godt, har ikke snakka noe særlig med han. Men han var aktivt med i gruppa. Han er god i rettslære, men han kjenner ikke mange i klassen og derfor er han ikke så mye med oss. Han går i tredje. I alle fall gikk det veldig bra. Gruppa arbeidet godt og klarte å lage to gode caseoppgaver til resten av klassen, innviklede ble de i alle fall. :p

I dag hadde vi gym i fire timer. Først var det gymteori og det kan ikke sies annet om enn at det gikk til helvete. Jeg har aldri hatt en sånn dårlig følelse for en prøve i mitt liv. Syns til og med at matte går bedre enn det der. Etterpå hadde vi praktisk gym. De andre varma opp med stikkball. Jeg venta. Så spilte vi goalball (blindeballspill). Det var kjempegøy syns jeg! Jeg ble positivt overrasket over de andre. Alle var enige om at vi skulle gjenta det. Det var kjempegøy mente mange! Alle som spilte var aktive og konsentrerte. Jeg rakk å spille tre runder, vant alle tre! ;)

Ellers har det ikke skjedd så veldig mye. Sov litt etter gymmen i dag. Det var heldigvis siste time for meg. Rakk ikke å sove så mye i natt. Men i morgen blir det som sagt tysklesing og litt matte også kanskje, men bare kanskje.

Nå skal jeg gå og sjekke litt mail og sånne ting. Må jo passe på å holde meg oppdatert på alt.
Snakkes!

Ingen kommentarer: