lørdag 8. november 2008

Lørdagsblogg - min første blogg!:)

Hei!

Nå har jeg sumlet meg til å opprette blogg. Har faktisk tenkt på det i ett og et halvt år. Tenkte på det da vi var på skriveleiren i 2007. Da laga vi en felles blogg slik at alle deltakerne kunne skrive om sin opplevelse på skriveleir. Jeg skreiv et megalangt innlegg og syntes det var gøy å skrive blogg. Men jeg gjorde ikke alvor av det før nå i går. Isabel spurte her en kveld: "Hvor blir det av bloggen din?" Da fikk jeg meg endelig til å gjøre noe med det! :D



I dag har det ikke skjedd så sinnsykt mye. Jeg sto opp sånn i ti-tida. Jeg, mamma og søstern dro til kjøpesenteret som ligger sånn cirka fem minutter unna her vi bor. vi gikk litt rundt i butikker og så på ting. Det var kjempekoslig! Butikken har blitt bygd om og det har blitt en god del større der. Gidder ikke snakke for mye om det, det er det mange nok som gjør. Så var jeg en tur å nappa øyebryn. Det var vel hovedsakelig grunnen til at vi dro dit. Det var jææækla vondt, men godt å bli ferdig også.



Da jeg kom hjem hørte jeg på ei lydbok jeg har lånt på biblioteket. Det gjorde jeg forresten også da vi var i sentrum en tur. "Djevelen holder lyset" av Karin Fossum. Hun er en av mine favorittforfattere! Boka virker spennende så langt, men vi får se. Vil ikke si noe før jeg er ferdig.



Så gjorde jeg faktisk, til min egen forbauselse, lekse i nesten to timer helt til nå. Men jeg an ikke si jeg angrer! Da slipper jeg jo å gjøre det i morgen, og lekser på en søndag funker veeeldig dårlig!

I kveld, sånn i ti-tida, skal jeg snakke med Marita!:D Det pleier vi å gjøre hver lørdagskveld. Det har visst blitt en tradisjon. Det angrer jeg ikke noe på. Det er så hyggelig!

Nå skal jeg slutte å skrive. Må komme i gang med litt andre ting også. Skal skrive litt av og til, men ikke forvent for mye! Det skjer ikke noe særlig å skrhyte av.
Vi snakkes
Ha en fortsatt strålende helg! :D

Ingen kommentarer: