søndag 16. november 2008

Søndag - helga er over.

Hei kjære bloggleser

Nå er enda en helg snart forbi. De raser av gårde alle sammen.

Lørdag gjorde jeg ikke så mye. sov veldig lenge, i alle fall til ett tror jeg. Men det var veldig deilig. Forkjølelsen ble bedre og jeg orket litt mer enn jeg har gjort de siste dagene. Jeg spiste frokost, hørte litt lydbok, gjorde litt lekser, men slappa aller mest av. Jeg hører på "Steinhuggeren". Det er en krimbok. Den synes jeg er veldig god. Den handler om en jente som ble drept og matet med aske. To andre barn blir også matet med aske. Jeg er ikke ferdig med den enda. Er vel nær slutten nå tror jeg. Apropos krimbøker glemte jeg å fortelle om "Djevelen holder lyset". Den var veldig bra slik jeg trodde! Den er sterkt anbefalt til dere som liker krim.

I dag sto jeg ikke opp før tolv-tida. Burde vel kanskje stått opp før. Spiste ikke frokost før i ett-tia. Men da spiste vi noe som var mer middag enn frokost. Hanne kom i to-tida. Da snakker jeg om Hanne Dahlsveen. Vi hadde det koselig. Vi snakka en god del, spiste, hørte musikk, utvekslet musikk, var litt på nettet og enda mer. Hun var her helt til halv 9. vi kjørte henne til flyplassen. Der møtte vi resten av familien. De er kjempehyggelige! :) Vi møtes igjen på torsdag, på høstkurset.

Nå er det kveld og ikke lenge til jeg har tenkt å legge meg. Har ikke fått gjort noen lekser. Det er ikke så rart, er litt seint på kvelden. Jeg må prøve å være opplagt i morgen. Mandager er jo verre enn alle andre dager i hele uka.
Ha en fortsatt god kveld!

1 kommentar:

Isabel sa...

Hei og hopp! :)

Gratulerer med blogg, skrulla mih :) hehe..

Hørtes ut som du hadde en rimelig grei slækkehelg, tross forkjølelse og lekser:) Sånt liker man. Men, var Hanne hos deg i går? what? Så koselig!! :D Jeg vil også på besøk til deg en gang.....

Æsj, ja, mandager er ukas desidert verste dag, med stor V! Skjønner liksom aldri helt hvordan jeg skal komme meg gjennom mandagen, men gjør det jo alltid, på et vis:) Så, du greier deg nok fint, du også :)

Ehm, nå skal jeg konsentrere meg litt om matta her, og ikke stappe bloggen din full av mer tull:) Jeg følger med deg, sånn by the way.

Ha en finfin dag, du også!:D<3