onsdag 19. november 2008

Onsdag - en kort oppdatering

Hei!

Nå er det onsdag kveld. Halve uka er forbi alt. Jeg syns alt raser av sted før man rekker å tenke over det engang.

De to dagene som er gått siden helga tok slutt, har vært vanlige. På skolen har vi bare hørt gnål om vurderingsukene som setter i gang nå straks. Jeg blir sååå nervøs av alt maset. Syns liksom ikke jeg får til noe når de holder på sånn i ett sett. Men det kommer vel til å gå i år også. Det har gått med tentamener før, men da kalte vi det ikke vurderingsuker.

Den første tentamenen begynner faktisk allerede på fredag. Da skal vi ha norsk hovedmål. Men da har jeg reist på høstkurs som nevnt, så den slipper jeg å grue for. Ikke at jeg har gjort det ved tidligere anledninger heller, men deilig å slippe likevel.

Nå er alt pakket og jeg er klar til å reise på Hurda. Har nok litt mer å skrive om når jeg kommer tilbake.
Vi snakkes!

Ingen kommentarer: