søndag 30. november 2008

Søndag - en ny helg er over.

Hei.

Nå er det søndag kveld og helga er snart over. Det er litt synd i grunn, for nå setter vi i gang med det tentamenskjøret igjen. Alle gruer seg og snakker om det hele tida! Nå kommer en av de stundene da jeg er lykkelig for at jeg går på fire år, så slipper jeg å plages med tanken på at jeg har så mange tentamener. Jeg har tysk og matte igjen *hjelp!* Tysken tror jeg kommer til å gå rimelig greit. En annen sak er matta. Den skjønner jeg faktisk ikke hvordan skal gå. Jeg syns jeg sleit ille nok med den prøva vi hadde på to timer sist, og nå skal jeg holde på i seks.

I helga har det ikke skjedd så veldig mye. Litt pugging har det blitt så klart. Aller mest i tysk og litt i matte. Egentlig burde jeg sikkert pugga mest matte, med tanke på at det er den som er skumlest. Jeg gleder meg nesten til å skrive tekst i morgen. Jeg liker å skrive tekster, selv om de skal være på et annet språk, men kanskje ikke engelsk da. I går kveld snakka jeg med Marita, som tradisjonelt er! Det var utrolig hyggelig! Vi snakka vel i tre timer og 51 minutter. Det er ganske lenge, men så hadde vi en del å snakke om også. Snakka også med Mikael tidligere på dagen. Vi skravla litt om radio og sånne spennende ting. Det ble i det hele tatt en del skravling på meg denne helga.

I dag har jeg brukt mest tid på tysklesing og litt oppgavegjøring i tysk. Føler at jeg er veldig klar for morgendagens utfordringer. Ellers har jeg også trent litt, lest bok og bare slappa av. Det er veldig godt at det fins helger man kan bruke til ting man ønsker å disponere tida på.

Nå skal jeg snart legge meg. Er veldig trøtt faktisk. Vi snakkes!

Ingen kommentarer: