torsdag 4. desember 2008

Torsdag - helg, faktisk!

Heisann!

Her kommer enda et uinteressant innlegg fra meg. :p

I går hadde vi mattetentamen. Det gikk faktisk bedre enn jeg noen gang kunne forestilt meg. Jeg fikk ikke sove fordi jeg grudde meg noe aldeles forferdelig. Men det hadde jeg ikke trengt, for jeg tror ikke det har gått bedre på noen annen prøve i matte jeg har hatt! Dermed tok jeg helga, faktisk. Siden jeg har mindre fag enn de andre trengte jeg ikke å gå i dag og ikke i morgen heller. Det er ingen vits å henge på skolen når man ikke har noe å gjøre. Jeg må gjøre ferdig norsk hovedmålstentamen som jeg ikke fikk gjort pga høstkurs.

I dag skjedde det ikke sånn altfor mye. Jeg våkna i halv elleve-tida og måtte stå opp fordi det ringte på døra. Jeg trodde det var han fyren som pleier å kjøre meg til skolen. Det hender seg at de ikke får med seg at jeg ikke skal hentes. Da prøvde jeg å få klarhet i det, men da viste det seg at det ikke var han likevel, men en fyr som vi hadde kjøpt ved av. Med andre ord: Jeg dreit meg ut! Men det ordna seg med veden da, heldigvis. Blei litt forbanna da, for han fyren trodde jeg var en gutt. Veeeldig festlig! :p
Ellers har det ikke skjedd noe mer begivenhetsrikt. Jeg har skrevet på tentamenen min, tror jeg snart er ferdig. Jeg er fornøyd i grunn, men det kommer an på hva læreren syns. Det er nå det som teller mest på karakteren.

Ellers har jeg ikke mer å skrive. Får se om det blir noe mer spennende som skjer utover.
Vi snakkes!:D

Ingen kommentarer: