mandag 13. april 2009

Mandag - Har du hatt ei fin påske? Det har i alle fall jeg.

Hei!

Da var ferien slutt! Ja. Vel, jeg holdt nesten på å skrive endelig slutt. Det er fordi jeg delvis mener det. Ble dere sjokkert?

Vel. Nå er det tre uker igjen til vi skal dra. Jeg trenger vel ikke si mer.

I dag og i går har det ikke skjedd så altfor mye. Jeg har vært litt ustabil i døgnrytmen, men tror jeg skal klare å ordne opp i det. I morgen skal jeg ha matte, tysk og rettslære. Det betyr at jeg kan sløve litt i morgen. Jeg skal også som vanlig gå på tilrettelagt. Det er bare innmari koselig en dag disse tirsdagene!

Jeg tenker tilbake på påsken som et koselig minne uten altfor mye styr. Jeg skal innrømme at jeg har sløva ganske mye. Jeg ble nødt til å gjøre omtrent hele skriveoppgaven i tysk, fordi jeg har sløva. Aber, ich min zufrieden! Ingenting å klage på! Jeg har tatt skriverekord. Har skrevet 100 ord mer enn sist. Det er ikke verst, om jeg skal få si det selv!

Vel. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Tror egentlig ikke det er så mye mer å si. Jeg burde for så vidt ikke publisere dette innlegget, for det var ikke noe spenende. Men jeg gjør det likevel, jkeg. Vi snakkes!

Ingen kommentarer: