onsdag 1. april 2009

Onsdag - Ich min sehr warm!

Hei!

Nå gleder jeg meg virkelig til påskeferien! Vi skal bare ha to dager til på skolen. I morgen blir for så vidt ganske ok. Jeg skal ha en time med matte og en dobbel med norsk. Historie kommer til å bli brukt på en sosial utflukt.

I dag er det fryktelig varmt. Man skulle nesten tro det ar sommer. Jeg syns virkelig nesten ikke det er til å holde ut at det er så varmt. Hm. Det var kanskje litt for tidlig å begynne å klage.
I dag har det egentlig ikke skjedd så veldig mye. Jeg har bare gjort det vanlige og sånn. Ikke mer enn det. Det samme gjelder mandag og i går. Men noe om i går vil jeg likevel si.
I går var jeg på tilrettelagt og vi snakka som vanlig om turen. Jeg syns virkelig at det blir mer og mer spennende. Jeg gleder meg mer og mer! Vi skal ha litt om det i avisa nå, også skal vi ha litt etter at vi har kommet tilbake. Også litt når de tyske elevene kommer hit. Gjett hvem som skal skrive det! Ja. Dere gjetter det sikkert. Det er meg. Jeg gleder meg virkelig til å få skrive noe igjen, noe som skal leses av andre. Det føles faktisk godt å få kommentarer og oppmerksomhet på ting som jeg brenner for. Dette med funksjonshemmedes rettigheter. Jeg syns det r for lite fokus på dette i media og samfunnet. Derfor vil jeg være med på å få det mer i fokus.
På kvelden var foreldrene på møte og der bestemte de at det skulle samles inn penger for å kjøpe en bærbar PC til skolen vi skal besøke. Det er jeg absolutt enig i! Når vi faktisk har mulighet til å gi bistand, så gjør vi det. Jeg er så absolutt med!
Så som dere skjønner kommer det til å skje en del ting utover våren og høsten. Det har jeg så absolutt ingenting imot. Jeg vet at dette er noe for meg.

Egentlig føler jeg at det ikke er så lett å forklare saker og ting som skjer for tida. Derfor har jeg bestemt meg for ikke å prøve det heller. Tror jeg skal ta det når jeg virkelig føler at jeg klarer det. Man kan vel med andre ord si at jeg ikke er i noen slags form for skrivehumør for tida. Det vil altså si at jeg vil få problemer fordi vi skal skrive en del stiler. Det er like vanskelig uansett hvilket språk det er på, dessverre.
Vi får høres nærmere senere, folkens!

Ingen kommentarer: