tirsdag 21. april 2009

Tirsdag - Puuust uuut!

Hei!

Nå er det en fantastisk herlig tirsdag! Jeg er så utrolig fornøyd med at dagen er så godt som over. Skoledagen i alle fall.
Først og fremst:
Gratulerer med overstått på søndag, Stina! Håper du fikk en super 18-årsdag!

Ja. Nå er mattetentamen endelig over! Hurra! Jeg kan ikke få sagt hvor fornøyd jeg faktisk er med akkurat det. Jeg er så utrolig lykkelig. Vet ikke helt hva jeg skal si. Det finnes ikke ord for å beskrive hvordan det er. Jeg kjenner en befriende følelse, selv om jeg er dødssliten.

Helga bestod for det meste av avslapping, seing av Artistgallaen på TV2, matteøving, lesing, matteøving, lydbokhøring, sykling med Jon, prating med folk og enda mer matteøving. Jeg ble så sinnsykt lei av det der. Skjønner ikke at jeg klarte å lese så mye den helga. Jeg hadde en eller annen form for motivasjon. Men det er jeg bare glad for.

På mandag hadde vi matteøving såkalt matteverksted. Jeg ble utrolig sliten i hodet, men det var ganske godt å gjennomgå en del ting som kunne være til nytte.
I går kveld gjorde jeg ikke annet enn matte (ja, det er ikke så mye annet å si akkurat om de siste dagene). Jeg sov nesten ikke i det hele tatt. Det var vel rundt to timers søvn. Skjønner ikke hvorfor. Kanskje det har noe med at det muligens er den siste prøva jeg skal ha i matte. I alle fall den store prøva. Vurderer å ta en til hvis tentamen gir litt elendige resultater. Men jeg føler i grunn at det gikk greit nok.

Da jeg kom hjem ble det ikke så mye avslapping før det bar i vei til kjøpesenteret. Egentlig var jeg for sliten til noe som helst, men men. Det skader ikke å komme seg ut uansett. Jeg fikk kjøpt meg en del: to bukser, to langermede gensere, to t-skjorter, og noen andre småting. Det var i alle fall ganske greit. Jeg har ikke kjøpt noe særlig på ei stund og det trengtes.

Nå har jeg trent, dusja og spist kveldsmat. Det er en utrolig deilig følelse, sjøl om jeg har blitt enda mer sliten. Det er deilig å vite at jeg kan sove lenge i morgen. Skal ikke bortpå skolen før tolv. Og da skal jeg være på tilrettelagt. Jepp! Det er under to uker igjen til vi skal dra! Jeg kan ikke tro det. Jeg har telt ned ei stund, men da Lena faktisk sa høyt hvor lenge det var igjen, følte jeg at tida fløy av sted. Merkelig. Det pleier den ikke å gjøre når man gleder seg.

Det var vel egentlig en kort oppsummering av det som har skjedd. Kunne nok skrevet mer, men orker bare ikke. Er for sliten. Men jeg føler at bloggen min roper etter en oppdatering.
Vi snakkes. Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer: