torsdag 16. april 2009

Torsdag - Wenige betrübten Danken.

Hallo!

Jeg begynte på et innlegg i dag, men det skar seg. PC-en klikka så det ble ikke publisert før timen var i gang. Æsj! Typisk den dumme PC-en, akkurat når jeg skal til å gjøre noe ”viktig”.

I dag fikk vi oversikten over fagvalgene våre. De som hadde gått igjennom altså. Nå snakker jeg om programfag. Jeg fikk ikke akkurat noen overraskelse da jeg fant ut at jeg har fått informasjonsteknologi for andre og rettslære for tredje. Det var heller ikke noen overraskelse (for å si det rett ut) at jeg ikke har fått tysk. Vi var bare tre som meldte oss på. Men, jeg gir meg ikke før alle muligheter er prøvd ut. Jeg har jo igjen et år til så det finnes muligheter på den fronten. Jeg gir meg ikke så lett, skjønner dere!

Nå gleder jeg meg utrolig til tirsdag. Da er mattetentamen over. Den får jeg nesten først. Jeg er så utrolig lykkelig for at jeg slipper å plages med den i nesten to uker før vi endelig får den. Jeg vet at jeg ville fått lengre tid til å lese, men uansett; nå blir vi ferdige. Jeg gleder meg bare innmari!

Hm. Ja hvor var vi?
I dag har det egentlig ikke skjedd noe særlig. Vi fikk en del oversikt over ting vi skal lese til norsk og sånne ting. Jeg er egentlig ikke noe særlig stressa pga det. Det er virkelig ikke så mye å stresse for, fordi norsk er mitt sterkeste ag. I matte må jeg nok lese en god del. I matte må jeg lese mest. Og i tysk må jeg bare huske hva tekstene vi har hatt om handler om. Ikke noe problem. Rettslære er også greit. Vi skal lage strafferettsoppgaver til hverandre også skal vi ha prøve skriftlig i strafferett. Vel. Det kommer til å gå helt greit.

Ok. I morgen er det norsktentamen. Det er sidemål og den pleier i grunn å være enklest. Da kommer jeg vel til å bli ferdig til sånn, tja to maks tror jeg. Så det kommer ikke til å bli noen slitsom dag. Helga akter jeg å bruke på en del mattelesing +litt sykling. Men det går nok greit.

Nå tror jeg egentlig ikke jeg skal skrive noe mer tull. Skal skynde meg å publisere før Cæsar begynner.
Forresten: Jeg har ikke snakka om en spesiell ting i dag. Hva er det mon tro? Hihi.
Vi snakkes, kjære venner!

Ingen kommentarer: