lørdag 4. april 2009

Lørdag - Frohe Ostern: Nur 1 Monat wieder!

tittelHei!

Da var ferien endelig i gang! Jeg har faktisk endelig skjønt at jeg skal få litt over ei uke med fri. Det er absolutt ikke meg imot! Det skal bli så godt å bare slappe av, være sammen med folk og bare å vite at det ikke skjer noe som har med skole å gjøre hele dagen. Men må likevel gjøre litt tysk. Det er for så vidt greit nok for meg. Jeg skal ikke klage.

Og vet dere hva? Nå er det 4.april og bare en måned igjen til vi skal dra. Gleder meg så vanvittig at jeg ikke kan få sagt det. Men tror jeg har forsøkt å si det flere ganger. Det er ingen vits å prøve å beskrive denne følelsen. Jeg har ikke ord for det. Man må vel nesten prøve å ”se” inn i meg for å forstå det. Men det kan bli et lite problem når det gjelder det, så dere får bare vente på referat når vi er tilbake igjen. Det blir nok noen sider, hvis jeg kjenner meg sjøl riktig.

Resten av uka gikk uten store hendinger. Det skjedde ikke noe som er verd å nevne. Bortsett fra på torsdag. Da var vi på Nordbytjærnet og hadde det koselig på slutten av dagen. Med andre ord, vi slapp historie. Det var like greit. Ingen var noe særlig motivert for å gjøre noe særlig i det hele tatt. Det var koselig; grilling, prating, og i det hele tatt sosialt samvær. Vår klasse er faktisk ganske så flinke på dette området.

I går kveld la jeg meg skikkelig tidlig. Det var kjempeherlig for å si det sånn. Jeg har vært så trøtt denne uka og syns det er godt å legge seg tidlig, bare for å få tilbake kreftene. Derfor våkna jeg ganske tidlig, rundt ti. Jeg hørte lydbok ei god stund. Det er så utrolig herlig å bare ligge og høre lydbok uten at man er nødt til å stå opp på et visst tidspunkt.
Senere på dagen var jeg ute og sykla med Jon. Det var utrolig koselig! Det gikk unna skal jeg si dere. Sykling er bare helt meg. Jeg elsker virkelig å sykle. Men det var så tjukk tåke at det nesten ikke var til å være ute. Jon var så opptatt av å se etter fly, men det ble det absolutt ikke noe av. Haha, jeg holdt på å fryse i hjel bare fordi han absolutt skulle stoppe og se etter fly. Men men. Man skal prøve å overkomme andres ønsker av og til, selv om det er jækla kaldt!

I kveld tror jeg ikke det skjer så veldig mye. Tror mest det blir avslapping og snakking med Marita. Vi har virkelig ikke snakka ordentlig på ei stund. Vet ikke når det var sist. Men i alle fall, dette skal vi gjøre noe med nå. Det er ikke mulig å ødelegge tradisjonen vår. Jeg orker ikke tanken på det, så jeg får gjøre en innsats her.

Da tror jeg ikke at det var så veldig mye mer å si. Tror jeg skal ta meg en dusj, se på Carl & Co og bare vente til jeg skal snakke med Marita.
Men helt til slutt: Gratulerer med overstått, Isabel! Håper du har hatt en fin dag og husk at jeg og veldig mange andre er utrolig glad i deg!

Dere får ha en fin dag og ellers en fin ferie. Vi høres nok litt i påska og! Vi snakkes, kjære mennesker!

Ingen kommentarer: