søndag 29. mars 2009

Søndag - Vårfølelse.

Hei og hopp!

Nå er helga slutt om ikke så altfor lenge. Det er ganske synd, men litt greit også. Det er jo tross alt ferie neste gang vi tar helg!

Fredagen ble ikke brukt på så altfor mye når jeg tenker etter. Jeg var ganske sliten, så la meg ganske tidlig. Tror den var tolv.

Lørdag sto jeg opp tidlig. Klokka var rundt ni. Jeg måtte av gårde til kjøpesenteret før ti. skulle nappe øyebryn. Det er ganske så vondt, men absolutt nødvendig.
Resten av dagen ble brukt på avslapping, kos, lesing, lydbøker, TV, telefonsnakking og bare sånne herlige helgekoselige ting. Jeg ble veldig irritert da jeg la meg oi går kveld, fordi jeg trodde at jeg hadde vært så lur å lege meg rundt ett, men så skulle klokka altså stilles. Mobilen og PC-en gjorde deg av seg sjøl, og det var like greit, ellers hadde jeg ikke klart å komme på det sjøl.

I dag sto jeg opp rundt ti. Frokostspising var utrolig godt i dag. Så sløva jeg ganske lenge. Tror faktisk jeg presterte å sovne igjen.
Sola var framme og jeg var utrolig glad hele tiden. Været gjør meg så utrolig lykkelig nå. Det skal riktignok komme litt snø til påske, men det skal også komme fint vær etter det. Jeg er ganske fornøyd med akkurat det.

Nå har jeg egentlig ikke gjort så veldig mye. Jeg snakka med Isabel i litt tidligere i dag. Det var utrolig koselig! Det er så sjukt lenge sida at det var på tide. Vi kom fram til at vi måtte snakke igjen før 24.april, ellers ville det ikke gå seinere. Jaja. Vi får se til å klare det da.
Også trente jeg litt da, det er ikke lenge sida jeg ble ferdig. Men jeg vet at det hjelper sjukt mye, som jeg har nevnt tidligere.

Nå skal jeg bare slappe av å se nyhetene om ikke så altfor lenge. Tror jeg har fått med det nødvendigste. Vi får snakkes om ikke så altfor lenge.
Nyt resten av helga. Glad i dere!

Ingen kommentarer: