lørdag 13. desember 2008

Fredag - har aldri vært så deilig med helg før!

Hei.

Nå er enda en uke over! Det er helg og jeg skal ikke nekte for at det var veeeldig godt å slutte i dag!

Jeg har ikke fått skrevet den siste uka, og det er mest fordi det har vært skikkelig innspurt før jul. Må liksom prøve å gjøre en skikkelig innsats før jul. I jula tror jeg at jeg skal slappe av for det meste. Det blir nok en tur til Skjåk i starten. Det skal bli koselig! Det er jo over et halvt år siden jeg var der sist.

Vi har fått tilbake en del prøver og sånn den siste uka. Tysken gikk faktisk veldig bra sånn som jeg hadde trodd! Matte gikk dessverre ikke like bra som jeg trodde/håpet, men, men. Det er ikke noe nytt for meg! Har ikke fått tilbake norsk hovedmål enda, med tanke på at jeg ikke fikk levert den før i dag. Har fått tilbake novellen jeg skrev i bokmål. Jeg var så livredd for at jeg hadde mista grepet om skrivinga og veket fra sjangeren. fikk 5+ da så det er vel ikke noe å være leis eg for!

Nå har jeg prestert det mesterstykket å sove over noen timer. Jeg sov ikke så lenge, men ille er det likevel. Konsekvenser blir det av alt. Hehe...

Nå tenkte jeg at jeg skulle høre musikk og legge meg. Er nødt til å bruke en del av dagen på historieøving. Hvis jeg fikser den her muntlige øvinga på torsdag, går karakteren ett hakk opp! Det er ikke å forakte!

Ingen kommentarer: