lørdag 6. desember 2008

Lørdag - en slitsom, men herlig dag!

Hei!

Nå er jeg ekstremt sliten etter en lang dag. Tror faktisk ikke det blir særlig lenge før jeg skal legge meg. Orker ikke sitte oppe hele natta, nei!

I dag sto jeg opp klokka ti. Rakk ikke spise frokost før jeg dro på kjøpesenteret. Så egentlig ikke etter noe særlig, men var hyggelig å komme seg dit. Hyggelig å komme seg ut også, være litt sosial og snakke med folk. Etterpå spiste jeg is. Det var usunt, men herlig!

Da jeg kom hjem, slappa jeg av og hørte lydbok. Sånn omtrent fra halv seks til ti over åtte snakka jeg med Marita. Det pleier vi å gjøre hver lørdag, men det har jeg fortalt. Det var kjeeempekoselig! :D
I morgen skal jeg til kjøpesenteret. Skal se etter julegaver. Jeg er glad jeg får satt tidlig i gang med det i år. Det ble så sent i fjor, husker jeg.
Natta!

Ingen kommentarer: