søndag 14. desember 2008

Søndag - Snart juuul!!!!

Hei og hopp!

Nå er helga over igjen, men det gjør faktisk ingenting! Nå er det snart en lang og deilig ferie og glede seg til! :D

I går var jeg en tur på biblioteket og lånte noen bøker. Men det var dessverre mislykka. Jeg har begynt på alle tre, men syntes liksom ikke de var noe særlig (jeg er dessverre blant dem som dømmer bøker før jeg rekker å høre særlig mye, dessverre...)
I åtte-tida snakka jeg med Sozan. Det var altfor lenge siden må jeg si! Hun har endelig fått seg mobil med talks, så mesteparten av den en og en halve timen vi snakka, ble det mest trening på bruk av mobilen. Hun har funne tut av det meste sjøl, men det ble da noe nytt å lære. Fikk melding av henne seinere, så det er ikke tvil om at det er framgang i sakene. :) Koselig var det i alle fall.
Seinere på kvelden snakka jeg med Marita som vanlig. Det kan ikke sies å være annet enn koselig, som alltid! Veldig glad i deg, Marita!

I dag sto jeg opp ganske tidlig egentlig (i alle fall til meg å være). Jeg sto opp klokka halv elleve. Men det var deilig likevel. Etter frokost holdt jeg på med julegaveinnpakking og adresseskriving. Det var noe styr, men nå er det da blitt gjort. Gavene skal sendes i posten i morgen. Klokka tre dro vi i bursdagsselskap. Det var et sjuårsselskap til en liten gutt. Han hadde gleda seg utrolig lenge til vi skulle komme, for da vi kom sto han i døra å vente. Der hadde han stått et par timer ettersom jeg forsto. :p
Da jeg kom hjem hørte jeg litt musikk og trente. Det må jeg si var deilig. Det er deilig å trene litt for å bruke energien. Man får som tidligere nevnt sove bedre. Det er i alle fall ikke noe noen har funnet på, hvis noen tror det (ikke alle stoler på det som står i bøker, nemlig).

Nå tenkte jeg at jeg skulle høre enda litt mer musikk før jeg legger meg. Vi kommer ikke til å få noen særlig hard dag i morgen, og ikke resten av uka heller for den del. Lærerne våre (i alle fall ganske mange av dem) har innrømmet at de ikke orker å gjøre mer denne uka, så de lar oss rett og slett se på film. Det kommer til å bli deilig tror jeg!

Ingen kommentarer: