tirsdag 23. desember 2008

Tirsdag - Lille julaften.

Hei!

Jeg har egentlig ikke noe å skrive akkurat nå! Ikke har jeg så lyst heller. Hvorfor i all verden gjør jeg det da?

Jeg har akkurat lest bloggene til Natalie og Ida. Det fikk meg i kjempehumør. Julestemningen snek seg inn i hjertet mitt og, selv om det er minimalt med julestemning er i gården.

Jeg har hørt to lydbøker på to dager. Det er ikke verst til meg å være. Noe særlig lydbokhøring har det ikke blitt denne høsten. Kommer nok til å bli en smule lei meg når jeg finner ut at jeg har klart mindre lydbøker i år. Jeg klarer mindre og mindre for hvert år. Tror nok jeg r en sånn en som gjerne vil ta rekord i lydbokhøring.

I dag veit jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Tror nok det blir det vanlige. Jeg skal i alle fall pakke. Reiser til Skjåk i morgen, faktisk. Haha, jeg lurer sannelig på hvor mange ganger jeg har fortalt det nå. Folk blir sikkert skikkelig lei av det der maset mitt nå! Men en ting jeg ikke får sagt ofte nok: "JEG LENGTER faktisk veeeldig tilbake for å treffe igjen gamle kjente! Det er ikke så rart. Det er minst hundre år siden sist (sånn føles det i alle fall), men det er bare et halvt år.

Nå tror ikke jeg at jeg gidder å skrive mer. Jeg plager egentlig bare leserne unødig med mye tull! God natt folkens! Ha en strålende lille julaften! :D

Ingen kommentarer: