torsdag 18. desember 2008

Oppdatering før jul.

Hei.

Nå er det en stund siden jeg har skrevet før. Har hatt en del å gjøre, men nå er alt rolig og helt fantastisk!

Mandag skjedde det vel ikke så veldig mye, skole, øving til historieprøve, øving til mattetest. tirsdag fortsatte det sånn, historieprøve. Jeg skal ikke påstå at jeg slet meg ut, men det r deilig å være ferdig. Det gikk utrolig bra. Jeg rykker opp! :)

I går var jeg på julebordet til aktivitetshuset (tilrettelagt avdeling). Det var utrolig koselig. Vi fikk god mat og sang julesanger, snakka og hadde det kjempekoselig! Jeg angrer ikke på at jeg gikk.

I morgen har vi bare avslutninga igjen. Tror vi skal ha en sånn musikkonkurranse. Så blir det taler og avslutning. Det blir litt rart, men deilig å ta juleferie. Vi reiser til Skjåk en gang i neste uke. Egentlig var det meningen at vi skulle dra i morgen, men det har kommet noe på. Jaja... Det viktigste er jo at vi kommer oss av sted og får møtt igjen folk!

Da var det vel ikke mer å si. Vi får se om jeg får skrevet noe i jula. Vi snakkes!

Ingen kommentarer: